Ga naar inhoud

K&F tripod, of toch iets anders?


Stefanie71

Aanbevolen berichten

Ik ben op zich zeer tevreden over mijn Coman colibri reisstatief maar ik zoek nog iets zwaarder voor mn studiowerk en eventueel wat astro fotografie (heb de smaak te pakken) oftewel flink wat draagvermogen, voldoende hoogte (ong. ooghoogte liefst zonder gebruik middenkolom) en goed stabiel, het gewicht maakt me niet zo veel uit omdat het niet de bedoeling is dat ik er hele dagen mee ga rondlopen (daar heb ik de colibri voor)

Nu is mijn oog gevallen op een statief van K&F Concept de A254C4+BH-35L  heeft iemand hier ervaring met dit statief, heeft m misschien een keer vast gehad? Is dit een beetje kwaliteit of raden jullie me toch iets anders aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij gebrek aan reacties hier een ervaring op DPReview. Als je googlet vind je ook een paar video-reviews over dit statief.
Max hoogte zonder middenkolom is 141 cm, dat is als je niet erg lang bent mogelijk net genoeg.
Jouw link gaat naar de Amerikaanse site van het bedrijf, er is ook een Nederlandse. Beiden melden dat je voor service bij het bedrijf moet zijn, in China. Maar er zijn echte Nederlandse winkels die het statief verkopen (180 euro)

aangepast door PeterKosterHT
toevoeging
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...