Ga naar inhoud

geplaatste foto niet scherp


Daalm

Aanbevolen berichten

De foto is in Lightroom scherp maar niet scherp in zoom. Foto kon ook niet worden vergroot. Ik ben er van uitgegaan dat er een relatie is met de andere problemen op zoom (hartjes en foutmelding bij aanklikken en doorklikken belletje). Vandaar mijn melding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Open ik een foto en sluit hem af en open opnieuw dan is hij niet scherp meer. Reden bij mij althans is dat de afbeelding opgeslagen is in het cache geheugen van mijn browser. Cache legen en dan is de afbeelding weer (eenmalig) scherp.

Geen idee wat de reden is, heb het sinds een paar dagen. Mijn vermoeden is dat het "iets" met Zoom zelf is, ik heb dat probleem niet eerder gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan (Chrome, Edge) en heb gezocht naar instellingen om afbeeldingen niet te cachen maar dat kon ik zo nog niet vinden. Ik heb nu een melding gemaakt bij Zoom in de hoop dat zij er iets aan kunnen doen. Eergisteren al een paar keer foto's geupload in andere formaten (jpg, png) en dat is de oplossing niet. Kan zijn dat het samenhangt met andere dingen die er speelden zoals het niet kunnen "liken".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...