MacWindow Geplaatst: 9 november Delen Geplaatst: 9 november In maart van dit jaar heb ik Topaz Photo AI gekocht en ik was erg tevreden over deze applicatie. Inmiddels ben ik wat updates verder, zit ik op versie 2.1.0 en ik zie vrijwel geen verbeteringen meer bij gebruik van het programma. Wat kan hier aan de hand zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
in2lapland Geplaatst: 9 november Delen Geplaatst: 9 november Op welk OS zit je? Ik heb alleen 1 klein probleempje gehad met Topaz DeNoise, Sharpen, Gigapixel, na diverse updates windows 11, 22H2 dat geeft zo nu en dan een geheugen adresserings fout. (maar na een rebootj worden ze wel weer gestart) het werkelijke probleem heb ik nog niet kunnen vinden, misschien dat ik moet deinstalleren en dan weer instaleren maar Topaz Photo 2.1.0 geen enkel probleem mee Quote in2lapland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MacWindow Geplaatst: 9 november Auteur Delen Geplaatst: 9 november 1 uur terug, in2lapland zei: Op welk OS zit je? Ik heb alleen 1 klein probleempje gehad met Topaz DeNoise, Sharpen, Gigapixel, na diverse updates windows 11, 22H2 dat geeft zo nu en dan een geheugen adresserings fout. (maar na een rebootj worden ze wel weer gestart) het werkelijke probleem heb ik nog niet kunnen vinden, misschien dat ik moet deinstalleren en dan weer instaleren maar Topaz Photo 2.1.0 geen enkel probleem mee Dank voor je reactie in2lapland. Ik heb OS Ventura 13.4.1 (c) op mijn Mac zitten. Zou het daaraan kunnen liggen denk je? Vr gr Jan Eigenraam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
in2lapland Geplaatst: 10 november Delen Geplaatst: 10 november Ik durf daar geen uitspraak over te doen. Je kan natuurlijk altijd pogen te deinstalleren en dan weer te instaleren en bezien of op die manier het probleem in het duister verdwijnt. Quote in2lapland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MacWindow Geplaatst: 10 november Auteur Delen Geplaatst: 10 november 9 uren geleden, in2lapland zei: Ik durf daar geen uitspraak over te doen. Je kan natuurlijk altijd pogen te deinstalleren en dan weer te instaleren en bezien of op die manier het probleem in het duister verdwijnt. Dank voor de tip. Ga ik doen. Vr gr Jan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MacWindow Geplaatst: 11 november Auteur Delen Geplaatst: 11 november 21 uren geleden, in2lapland zei: Ik durf daar geen uitspraak over te doen. Je kan natuurlijk altijd pogen te deinstalleren en dan weer te instaleren en bezien of op die manier het probleem in het duister verdwijnt. Je hebt me op het goede spoor gezet in2lapland. Heb alle updates binnengehaald in OS, LR en Topaz, geïnstalleerd en de boel opnieuw opgestart. En alles werkt nu weer als vanouds. Super bedankt! Vr gr Jan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen