Ga naar inhoud

Topaz Photo AI 2.1.0 lijkt niet meer te werken

MacWindow

Aanbevolen berichten

In maart van dit jaar heb ik Topaz Photo AI gekocht en ik was erg tevreden over deze applicatie. Inmiddels ben ik wat updates verder, zit ik op versie 2.1.0 en ik zie vrijwel geen verbeteringen meer bij gebruik van het programma. Wat kan hier aan de hand zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welk OS zit je?

Ik heb alleen 1 klein probleempje gehad met 
Topaz DeNoise, Sharpen, Gigapixel, na diverse updates windows 11, 22H2
dat geeft zo nu en dan een geheugen adresserings fout. (maar na een rebootj worden ze wel weer gestart)
het werkelijke probleem heb ik nog niet kunnen vinden, misschien dat ik moet deinstalleren en dan weer instaleren

maar Topaz Photo 2.1.0 geen enkel probleem mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, in2lapland zei:

Op welk OS zit je?

Ik heb alleen 1 klein probleempje gehad met 
Topaz DeNoise, Sharpen, Gigapixel, na diverse updates windows 11, 22H2
dat geeft zo nu en dan een geheugen adresserings fout. (maar na een rebootj worden ze wel weer gestart)
het werkelijke probleem heb ik nog niet kunnen vinden, misschien dat ik moet deinstalleren en dan weer instaleren

maar Topaz Photo 2.1.0 geen enkel probleem mee

Dank voor je reactie in2lapland. Ik heb OS Ventura 13.4.1 (c) op mijn Mac zitten. Zou het daaraan kunnen liggen denk je? Vr gr Jan Eigenraam

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, in2lapland zei:

Ik durf daar geen uitspraak over te doen.

Je kan natuurlijk altijd pogen te deinstalleren en dan weer te instaleren en bezien of op die manier het probleem in het duister verdwijnt.

Je hebt me op het goede spoor gezet in2lapland. Heb alle updates binnengehaald in OS, LR en Topaz, geïnstalleerd en de boel opnieuw opgestart. En alles werkt nu weer als vanouds. Super bedankt! Vr gr Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...