Ga naar inhoud

Even voorstellen


ncl51

Aanbevolen berichten

Ik ben Nico van Noorloos uit Rotterdam. Mijn eerste camera was een Kodak Brownie. Daarna diverse andere toestellen en sinds een paar jaar een systeemcamera van Sony. Omdat ik sinds die Brownie nooit het vakantiekiekjes niveau ontstegen ben heb ik mij na de aanschaf van die Sony ingespannen om betere foto's te maken. 

Via Zoom,nl heb ik een cursus "leer uw camera kennen" en dat was erg leerzaam. Nu dus ook bij het forum, daar hoop ik door meelezen en af en toe een vraag stellen nog meer stappen te maken als hobby-fotograaf 

Groet,

Nico

  • Like 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook van deze kant welkom.

Wellicht ten overvloede: De mogelijkheden van je camera zij overweldigend, maar volgens mij begint het ergens anders als je meer wilt dan vakantiekiekjes.

Tip 1: bekijk veel foto's en vraag je af waarom jij die mooi vindt

Tip 2: als jij een foto maakt, vraag je dan af waarom iemand anders die mooi zou vinden. Om het maar te vergelijken met het vakantiekiekjesniveau waar je van af wilt: is die foto alleen maar leuk omdat je partner of je kind er op staat of blijf je er ook als buitenstaander naar kijken.

Als je daarmee begint, ga je je vanzelf interesseren voor de technieken die het allemaal mogelijk maken. Begin je andersom bij de fantastische techniek van je camera, dan blijft het droge, abstracte kost.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...