VidJa Geplaatst: 11 mei Delen Geplaatst: 11 mei Soms, als ik kijk naar mijn eigen profiel zie ik andere foto's, b.v. de nieuwe foto's of de lijst met door de redactie gekozen foto's. FireFox 100.0 op MacOS BigSur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 11 mei Delen Geplaatst: 11 mei Zit je dan op dat moment wel echt op jou profiel. (bibliotheek). En niet op een overzicht zoals uitgelicht of nieuwste foto's ofzo. Echt in jou eigen stuk mag toch niemand aankomen hé. Eventueel voorbeeld screenshot (met URL) van wat je ziet? 🤔🤔 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 12 mei Delen Geplaatst: 12 mei Misschien verwar je het fijt dat je ingelogd bent en daardoor je profielfoto rechtsboven ziet staan voor 'in je profiel zitten' ? Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VidJa Geplaatst: vrijdag om 14:23 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 14:23 lijkt nu niet meer te gebeuren, wellicht een firefox dingetje in combinatie met caching. Ik zit inmiddels op 100.0.2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen