Ga naar inhoud

Fotografie maatje gezocht: liefst iemand van rond de 15 tot 20 jaar


Photography.byanouk

Aanbevolen berichten

Hoi, Anouk hier! Ik ben 15 jaar oud en zoek een maatje! Heb jij dezelfde passie als ik, en zoek je ook iemand om er samen erop uit te gaan, lees dan vooral door! Ik woon in Flevoland en dat is denk ik wel handig als je daar ook in de buurt van woont dus bijv. Flevoland, Overijssel of Gelderland. Ik wil graag een echt maatje hebben waar ik goede vrienden mee kan worden, dus daarom lijkt het me handig als hij/zij/het van mijn leeftijd is. Ik heb nog niet echt een vast onderwerp wat ik graag fotografeer, dus daar sta ik in open, wel hou ik vooral van zonsondergangen, maar volgensmij houd iedereen daar wel van! Ben je nou nog steeds geïnteresseerd stuur me dan vooral een dm via mijn Instagram: https://www.instagram.com/photography._.byanouk/   . Of geef hieronder een reactie (geen idee als dat werkt). Fijne dag!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Nog niemand gereageerd? Ik ben ook te oud en woon niet in de buurt, maar misschien is er in je omgeving een fotoclub waar je je bij aan kunt sluiten. Ik ben nu al enkele jaren bij een fotoclub en heb daar wat fotovrienden kunnen maken waar ik ook (min of meer) buiten de club uitjes mee doe. We gooien vaak een uitje in doodle voor alle leden, maar telkens dezelfde reageren voor een bepaald type uitje dus dat wordt nu ook wel onderling afgesproken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...