Ga naar inhoud

Bruggen fotograferen


MacWindow

Aanbevolen berichten

Op waterkaart.net vind je informatie over 1500 beweegbare bruggen in Nederland. Een groot deel daarvan heeft nog geen foto en die kan je maken en uploaden als je dat leuk vindt. Kijk of er bij jou in de buurt nog wat ontbreekt en maak dan een foto gezien vanaf de waterkant. Bij plaatsing wordt je naam vermeld als je dat wilt. De mooiste brug van Nederland staat er al op. Succes, Jan Eigenraam.

2019 04 13 R'dam-5083.jpg

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Ko3ntje zei:

@MacWindow stomme vraag misschien maar hoe zie je of er al een foto is? krijg je die dan te zien meteen als je op brug klikt? want dan kan ik in mijn regio nog wel veel doen ?     

In het startscherm klik je op 'Bedientijden bruggen en sluizen.' Dit is een blauw blokje aan de linkerzijde van een reeks onderin je scherm. Je kan dan zoeken op provincie of plaatsnaam. Je krijgt dan een overzicht met bruggen en daar staat ook bij of er al een foto van is of niet.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, MacWindow zei:

In het startscherm klik je op 'Bedientijden bruggen en sluizen.' Dit is een blauw blokje aan de linkerzijde van een reeks onderin je scherm. Je kan dan zoeken op provincie of plaatsnaam. Je krijgt dan een overzicht met bruggen en daar staat ook bij of er al een foto van is of niet.  

Nog aardig wat bruggen zonder foto. Leuk om o.a. hiermee aan de slag te gaan!

  • Like 2

? Eyes like a shutter, Mind like a lens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Of een brug al eerder gekiekt is interesseert me niets. Maar ik gaap wel bij de zoveelste foto van de Oosterscheldebrug met verstild water, of die mooiste brug van Rotterdam. Probeer alsjeblieft een eigen, verrassende  invalshoek te vinden. Want dat kan! Zelfs van de beroemde molens van Kinderdijk kun je originele, spectaculaire platen maken. Maar niet als je je je beperkt tot 300 meter van de parking, midden op de dag...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...