Ga naar inhoud

Vrachtwagen shoot


snippephotography

Aanbevolen berichten

Goede dag ik ben gevraagd voor een shoot voor een brochure shoot van twee vrachtwagens compleet op de foto en wat detail shots. Foto locatie voor een bedrijfspand en misschien ergens in de buurt op een open plek. 
 

  ik heb daarom een vraag en zou hier graag antwoord op willen van iemand die hetzelfde of ongeveer hetzelfde heeft gedaan. (Betaalde opdracht) 
 

ik ben een landschaps en natuur fotograaf en verkoop mijn werken als print en die dit soort shoots niet veel maar zou dit wel vaker willen doen. wel heb ik wat huizen en portretten geschoten op Locatie. Een prijsopgaaf maken vind ik daarom lastig. En te goedkoop zijn of te duur zijn kan invloed hebben op eventueel dit vaker te willen doen in de toekomst. 
 

ik ben een amateur fotograaf en doe af en toe een opdracht om toch wat te verdienen meestal voor nieuwe  apparatuur. dus dit zou dan ook een freelance shoot zijn als niet full time beroeps fotograaf 

reiskosten zijn er niet. het is enkel op locatie verschijnen auto’s op locatie foto’s maken en bewerken en toesturen. 
 

hier wat voorbeelden die door de vorige “fotograaf” zijn gemaakt. maar dit keer moeten ze van de kwaliteit zijn met een mooie achtergrond eventueel ergens in de natuur bij een zonsondergang om ook in groter formaat te printen om in de kantine/vergader ruimte en op beurzen te tonen  

Alvast bedankt. 
 

@snippephotography 

 

B1DE9786-15C5-4CCA-B369-53D129502369.jpeg

F1A72703-897E-436E-95ED-EE2C4EFBE136.jpeg

17CB7A12-56E4-4631-A336-D25A1CFA5066.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorbeeldfoto's die je laat zien zijn vermoedelijk gemaakt door iemand met meer interesse in vrachtwagens dan in fotografie...

Kennelijk begrijpt je opdrachtgever dat ook en wil hij spannender foto's om zijn bedrijf te promoten. Gelijk heeft ie!

En dat dan voor wandvullende foto's,brochures en website. Denk dat een beroepsfotograaf daar terecht snel paar duizend euro voor rekent. Als hij goed werk levert,betaalt zich dat dubbel en dwars terug.

Verder goede afspraken maken. Kan je opdrachtgever zijn wagens allemaal op een bepaald moment in een mooie achtergrond van jouw keuze zetten, of moet je afhankelijk van de luimen van zijn planner maar afwachten wanneer die wagens ergens in de buurt zijn? Wil je spetterend blinkende, schoongespoten wagens,of moet het stoer met een boel modder

aangepast door PeterKosterHT
Tikfout gecorrigeerd
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...