Ga naar inhoud

Heb ik weer... Goede foto's, maar onbruikbaar. Snik.


PeterKosterHT

Aanbevolen berichten

Dacht ik vanavond paar leuke straatfoto's te hebben van een paar mensen die aan de waterkant genoeglijk met elkaar zitten te praten, heb ik die ook. Gemaakt van de overkant, met 600 mm tele. Al schreeuwend toestemming vragen was niet echt een optie, als ze me überhaupt al gehoord zouden hebben.

Kom ik thuis, zie ik op het scherm van mijn  laptop dat het gesprek iets gezelliger was dan alleen maar genoeglijk:-) Overduidelijk twee zeer verliefde mensen. Nu is verliefdheid altijd mooi om te zien (alsjeblieft, make love, not war), maar aangezien ik niet weet of dit het moment is dat de vonk oversloeg, wat ze misschien nog niet aan de grote klok willen hangen, laat staan dat ik weet of ze wellicht officieel andere partners hebben, doe ik er toch maar niets mee.

Snik.

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig verhaal eigenlijk. Hoe vaak maak je zoiets nu mee toch.. 

En Ja als je hier wel om toestemming had gevraagd kreeg je denk ik heel wat anders terug. ??

 

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad snik. Maar ik zou ook voorzichtig zijn, zal je net zien dat iemand ze ziet en blijkt dat de gefotgrafeerden het niet wilden. Daarom houdt ik het op dierenfotografie ?.Of de gezichten blurren? Als dat het effect niet verpest tenminsten

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Janni zei:

inderdaad snik. Maar ik zou ook voorzichtig zijn, zal je net zien dat iemand ze ziet en blijkt dat de gefotgrafeerden het niet wilden. Daarom houdt ik het op dierenfotografie ?.Of de gezichten blurren? Als dat het effect niet verpest tenminsten

Dat zou imho het effect inderdaad verpesten. Blurren doe je met koppen van criminelen

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo vorig jaar een foto gemaakt van mensen in een klaprozenveld, niet aan gedacht om toestemming te vragen en later thuis dus toch maar wat geprobeerd om ze onherkenbaar te maken, beetje silhouet van gemaakt, maar dat was het toch ook net niet dus volgende x toch maar even naartoe lopen en toestemming vragen. Gelukkig was he klaprozenveld zelf al fotogeniek genoeg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...