toineke52 Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Wat zijn jullie ervaringen met dit toestel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thoorenman Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 Een ideale camera als je zoals ik niet meer met diverse lenzen wilt zeulen. De camera is zeer veelzijdig en de foto’s kunnen zeer scherp zijn indien goed ingesteld. Hiervoor canon 40 en 60 d gehad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 4 september 2022 Delen Geplaatst: 4 september 2022 Ha, je stelde je vraag kennelijk net voordat ik op dit forum kwam. Anyway: Eens. Had hiervoor een fuji hs10, ook een prima ding, maar die liet het bij weinig licht echt afweten.Merk goed dat de Sony een grotere sensor heeft. Wel een dingetje: er zit geen aparte macrostand op. Maar je kunt in uiterste groothoek- en tele-stand zo dichtbij scherpstellen, dat je dat niet mist, Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen