Ga naar inhoud

Klant wil foto’s bewerkt hebben in fijneart


Gisela01

Aanbevolen berichten

Hallo beste Medefotografen ,

Ik heb voor mijn examen portret foto’s moeten maken. Ik had een goed idee en uitrusting. TFP . Ik heb op Facebook dames/meisjes.opgeroepen. Er zijn een paar uitgenodigd. 

Alles was  goed behalf een dame ( veel niet het make up ,wat ik wou wou zij niet en niet haar slechte kant op de foto . Ze was tenslotte prof..dan nog  de foto’s, overbelicht en verkeerde witbalans. Hat ook met mijn ogen te doen. / ziekenhuis … Nu alles weer goed.  
. Op de computer ? zag het niet uit. Nu wil een dame dat ik haar foto’s na fijnart foto’s omtoverdt . Maar u raad het dit lukt niet . Zo goed als ik kon hem ik 8 bewerkt. Alle foto’s overgestuurd. Nieuwe foto’s wil ze niet.  Hoe reageren jullie bij klachten . Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ben nu erg onzeker over deze fotos

 

 

aangepast door Gisela01
Wil toch de dame niet tentoonstellen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ko 3ntje,

Ja. Ik zou de foto’s zo maken als ik het wou. Daarna zou ze 3 bewerkte foto’s krijgen. Maar ze begon al gelijk met dit wil ik en dat niet. Elke nacht mail en apps. Maar na veel trammelant heb ik haar de bestanden gestuurd, met vermelding dat er niet veel bij is. En dat ze tien kan kiezen en die bewerk ik. Ze heeft 6 gekozen en die heb ik zo goed als ik kan bewerkt.  Ik stuur het bericht mee wat ik heb geplaatst heb. 513D0BB7-8CD3-4111-A9B8-E9049D72B022.thumb.jpeg.d4dd11a381730ba43edf6c844cfab521.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb alles gedaan . Probleempje is ze valt de school ook lastig nu en die hebben er niets mee te doen . ? 

ik denk dat ik eerst maar niet meer reageer en hoop dat ze mij niet openbaar zoals ze zegt als slecht mens neerzet op het net … 

 

volgende keer alles schriftelijk doen weet ik nu . 
 

bedankt voor jou reactie. 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes ermee. En met school lastig vallen kan je ook politie of in elk geval hulp voor inschakelen ofzo. 

Maar idd met niet reageren houd het misschien ook al op. 

  • Thanks 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je gewoon gedaan wat afgesproken was, daarbij was het voor je opleiding en dat stond erbij dus als het dan niet helemaal zo is zoals het model graag had gewild ... pech voor het model. Misschien voor een volgende x een klein contractje opstellen en beiden tekenen vooraf, dan kan er helemaal geen misverstand over zijn. Het klinkt me als zo'n geval wat bij fotografen op een 'zwarte lijst' terecht komt en precies de reden dat er contractjes opgesteld worden voor shoots.

Gewoon doen wat Peter hierboven voorstelt en daarna vooral niet meer reageren

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een bestand bewerkt , ze meent dat ik de foute nr heb gestuurd ( school wil het ook graag opgelost hebben) 

verder ga ik nu niet meer reageren . Als ze doorgaat ga ik de rechtshulp inschakelen. Ik wil ook niet dat zij doorgaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...