ChrisKruisheer Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 We krijgen mails dat zoom.nl en zoom academy straks onder 1 account vallen. Nu staan mijn certificaten op 1 account en mijn abonnement om een ander. Best onhandig. Hebben meer mensen dit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Nee heb ik niet. Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Dat is inderdaad niet heel handig. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice op klantenservice@reshift.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChrisKruisheer Geplaatst: 19 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2022 Klantenservice heeft ze samen gevoegd dus dat is vast gelukt, alleen moesten ze ook het wachtwoord opnieuw aanmaken. Op zich ok, alleen ik krijg het met goede wil gewijzigd 😞 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 Je bedoelt niet gewijzigd? 🤔 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen