Ga naar inhoud

Even voorstellen


starthier

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Stef Ostrowski. Ben met fotografie bezig vanaf 1978. Toen nog in de donkere kamer ontwikkeld werd. Over het algemeen houd ik mij bezig met natuur fotografie maar maak ook met andere vormen. Fotograferen blijft een mooie creatieve bezigheid. Mijn onderwerpen zijn, landschap, natuur, architectuur, steden, tabletop, bewegingsonscherpte, (panning) macro en fotobewerking. Woon in Zuid-Limburg en ben lid van de fotoclub Vossenvuur in Brunssum. Ik maak gebruik van verschillende merken camera's. https://sites.google.com/view/creatieve-fotografie-zuid/homepage?authuser=0

0027-Brunssummerheide.jpg

aangepast door starthier
  • Like 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom medelimburger. ook uit het zuiden hier :).

de toegevoegde foto is overigens een erg mooie plaat hoor. ik ervaar de sfeer alsof ik er zelf sta. complimenten.

maar je bent al bezig van voor dat ik uberhaupt geboren was, dus hebt ook al genoeg ervaring denk ik zo ?   

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoi, mijn naam is Jos Bonninga. Na een aantal cursussen fotografie kom ik eens hier kijken. Ik woon in Brabant. Dan komen we in evenwicht met de Limburgers. Een kleine uitstap naar urbex fotografie heeft mijn interesse gewekt. Niet het inbreken, maar wel de fotografie. Verder fotografeer ik graag buiten.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...