DirkieS Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Hallo iedereen, naast fotograferen & video, bekijk ik ook graag de fauna & flora met mijn verrekijker. Tijdens een wandeling ging een voorste lenskapje verloren, nooit meer teruggevonden. Blijkbaar zijn die niet meer op voorraad ... Kan iemand mij hieraan helpen? Op bijgevoegde foto's zie je waarover het gaat. Nikon Monarch X 10.5x45 6.3° Alvast bedankt, Dirk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Zoiets? En zoniet dan hebben ze vast meer Monarch spul. ? Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DirkieS Geplaatst: 19 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2022 (aangepast) Bedankt ko3ntje, ik heb ze direct gemaild en kreeg al een reactie terug dat ze uitkijken welke dop kan passen. Cross fingers, ik hou je op de hoogte. 19 augustus 2022 aangepast door DirkieS 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DirkieS Geplaatst: 20 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2022 Beste ko3ntje, zonet bericht gekregen dat dit niet meer te krijgen is. Helaas. Nu hopelijk een privé persoon vinden die er een op overschot heeft. Dirk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 Tis maar een idee ... misschien eens googlen op rubber dop of rubber deksel, als je een goeie maat kunt vinden die eromheen past dan heb je in ieder geval weer iets wat de lens beschermt ... Quote ? Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen