pietervdm Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 ken er iemand dit? tips zijn welkom 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Ik ken ze wel, heb ze zelf niet. hoor er verschillende dingen over. voor dit geld zou ik al zeggen: gewoon proberen (achteraf betalen ? ) en anders je berusten op je bedenktijd als het niet doet wat je verwacht he. Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
starthier Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Als je de reviews leest zie je dat het een voorzetlens is, die ook nog niet altijd past. Laten we reëel zijn voor €22.95 kun je geen serieuze lens kopen. Een zonnekap is nog duurder. Op Bol.com zijn twee aanbieders met dit dingetje. Tip van mij, gewoon niet doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Voorzetlens is ook geen vergelijking met een lens. Is heel wat anders. En net als een echte lens (sorry objectief ?) past die idd niet overal op nee. Zo zie je maar hier heb je ook verschillende meningen erover. Ik heb zelf aantal macro tussenringen. Het is ook geen macro lens maar zeker leuk om eens wat mee te spelen. 2 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Deze past alleen op lenzen met een filterdiameter van 58 mm. 1 Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 27 januari 2022 Delen Geplaatst: 27 januari 2022 Voorzetlens voor filtermaat 58mm, als je een objectief hebt waar die op past dan kun je het voor dat geld best eens proberen lijkt me. Met deze heb ik geen ervaring, wel zo'n setje wat je rechtsonder bij anderen bekeken ook ziet, dat zijn ook voorzetlenzen met verschillende vergroting voor macro. Heb een goedkoop setje ooit aangeschaft om eens te proberen maar ga toch liever voor m'n macro objectief in combi met tussenringen, die enkele glaasjes geven teveel vertekening aan de randen (vind ik). Waarschijnlijk heb je dat met deze voorzetlens wel minder Quote ? Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 27 januari 2022 Delen Geplaatst: 27 januari 2022 Macro objectief MET ook nog tussenringen is wel helemaal dubbelop. dan moet je toch wel heeeeel dichtbij kunnen komen denk ik ofniet? meestal is tussenringen een opstap naar macro lens, maar als je het beide gaat gebruiken? geen idee wat daar het resultaat van wordt tov ZONDER ringen ......... Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 27 januari 2022 Delen Geplaatst: 27 januari 2022 1 minuut geleden, Koen zei: Macro objectief MET ook nog tussenringen is wel helemaal dubbelop. dan moet je toch wel heeeeel dichtbij kunnen komen denk ik ofniet? meestal is tussenringen een opstap naar macro lens, maar als je het beide gaat gebruiken? geen idee wat daar het resultaat van wordt tov ZONDER ringen ......... Dat was ook de bedoeling dichter, dichter en nog dichterbij, niet voor macro in het veld maar gewoon voor experimentjes in de thuisstudio (keukentafel), heb een mineralen verzameling die zeer geschikt is voor extreme details en ik verzamel tegenwoordig ook dode insecten ... volgende stap zal een microscoop worden denk ik 1 Quote ? Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grouve Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Ik heb deze voorzetlens ook, is geen succes. Gebruik wel zo nu en dan tussenringen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Met mijn bridgecamera heb ik geen andere keuze dan voorzetringen, maar de kans dat je voor 23 euro serieus glas koopt lijkt mij wel heel erg klein. Ik ben van de categorie 'voor dat geld kun je een keer een miskoop riskeren', maar al te goed is buurmans gek... 1 Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen