Ga naar inhoud

Boudoir fotografie


glamourenboudoir

Aanbevolen berichten

Boudoir boost!

De (online)boudoir boost is er voor fotografen die alles willen weten over boudoir fotografie en hier mee willen starten.
Werkwijze, marketing, tarieven berekenen,
belichting, poseren en bewerken.
Na het volgen van deze e-learning heb ik geen geheimen meer voor jou.

Na deze e-learning ben jij klaar om vol gas te geven met je boudoir fotografie!

 

10 modules en 51 lessen. (ook te volgen op je mobiel!)
De boost is een volledige online e-learning waarbij je gemakkelijk en in je eigen tijd alles over boudoir fotografie kan leren.
Meer dan 25 filmpjes waarbij ik alles vertel over boudoir fotografie inclusief 2 praktijkfilms.
Niet alleen leer je d.m.v de filmpjes en informatie, het werkboek gaat je helpen echt actie te ondernemen.
Het werkboek bestaat uit 22 pagina’s vol met vragen waar jij mee aan de slag gaat, je onderzoekt o.a:
hoe je gaat starten en waarmee, wie je klant gaat zijn, hoe je de ideale klant gaat vinden en waar, doelen die je gaat maken, tarieven berekenen o.a directe kosten en inkomen uitrekenen, met welk licht je gaat werken en waar, het model helpen bij poseren en nog veel meer.

www.boudoiracademie.nl

Schermafbeelding 2022-09-13 om 19.24.36.png

Schermafbeelding 2022-09-13 om 19.24.51.png

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is leuk voor fotografen die al wat modellen kennen die hiervoor in zijn, ik moet het vooralsnog hebben van praktijk workshops met alles er op en er aan (studio - model - MUA - lunch ? ) Ik heb nog te weinig ervaring met studiofotografie om me hier al in te storten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...