Ga naar inhoud

Gezocht: Best of Ameland

Stefanie71
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 maanden later...
13 uren geleden, darka zei:

Ameland is mooi he? ik heb, vind ik, de luxe dat ik aan het wad woon. Ik mag er iedere dag van genieten. T is zo'n (vogel)feest Wat was je amelandse highlight? 

Toch wel zonsopkomst aan kooiplaats, maar kort erachter zonsonder op strand Hollum. Voor mij is Ameland niet te doen op een dagtocht (3u en dan moet ik nog de boot op) maar het is wel echt de moeite waard en ik ga ook zeker nog eens terug; ander jaargetijde, meer vogels spotten ... En wij hebben hier weer ander soort natuur (grote stille heide) kan ik ook erg van genieten

B-Kooiplaats2.jpg

• Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Stefanie71 zei:

Toch wel zonsopkomst aan kooiplaats, maar kort erachter zonsonder op strand Hollum. Voor mij is Ameland niet te doen op een dagtocht (3u en dan moet ik nog de boot op) maar het is wel echt de moeite waard en ik ga ook zeker nog eens terug; ander jaargetijde, meer vogels spotten ... En wij hebben hier weer ander soort natuur (grote stille heide) kan ik ook erg van genieten

Schitterende foto. Maar vanuit het zuiden is het inderdaad een eind weg. Ik moet ook meer op zoek naar heidelandschappen, dat hebben we hier dan weer erg weinig. 

Ik kan je Texel ook erg aanraden. Het is denk ik net zo ver rijden, heeft meer en makkelijkere bootverbindingen, is met eigen auto ideaal te ontdekken en is qua natuur vergelijkbaar met de andere eilanden. Het heeft allemaal zn eigen charme en schoonheden. 

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...