Ga naar inhoud

Lens op de mens 2023 inschrijvingen gestart


Stefanie71

Aanbevolen berichten

  • Stefanie71 wijzigde de titel naar Lens op de mens 2023 inschrijvingen gestart
6 minuten geleden, darka zei:

Even voor de duidelijkheid. Je betaald 20 euro per ingezonden foto, niet zeker wetende of ze er uberhaupt iets mee doen?  Komt ie niet door de preselectie dan is t pech, geld weg? 

Ja, maar is het niet zo bij elke wedstrijd dat je wel of niet iets wint? Bij veel andere wedstrijden krijg je voor je inschrijfgeld niet eens de kans om in een expositie te belanden. Maar dat daargelaten, de expo die er aan vast hangt gaat heel Pelt door, elk stukje muur wordt behangen dus de kans dat je werk erbij zit is best behoorlijk (mijn foto's hebben het altijd nog gehaald, en ik zit echt niet bij de wereldtop) alleen als er erg veel werken binnenkomen moeten ze e.e.a. kunnen schrappen vanwege de beschikbare ruimte

Maar je hoeft niet mee te doen om te kunnen gaan kijken van 4 juni tm 1 oktober 2023, de route is volledig vrij toegankelijk, enkel de werken die binnen komen te hangen moet je even rekening houden met openingstijden

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Even dit topic nieuw leven inblazen, de expo is gestart de foto's hangen langs de route in (Over)Pelt dus wie in de buurt is ... zeker even gaan kijken (mijn fotos hangen op 4 en 9  ? )

De route is gratis, voor lezingen en workshops kun je tickets bestellen

https://fotofestivalpelt.be/nl/programma-2023/

FB_IMG_1686214872115[1].jpg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...