Roma_zoom Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Wie heeft ervaring met verwijderde foto's terug te halen van geheugenkaartjes 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ervaring mee ja. heb je meer info? 😉 als je eenmaal echt de optie formatteren hebt gebruikt zijn dingen al weer lastiger terug te halen (al heb je daar ook wel programma's voor) als je kaartje gewoon altijd handmatig leegmaakt kan je wel vaker nog sneller dingen herstellen. Meestal hebben de leveranciers van de kaartjes eigen software om bestanden te herstellen, ik heb vooral Sandisk kaartjes en gebruik een app van sandisk zelf. Heeft wel al eens goed gewerkt. Op internet vind je ook veel "universele" programma's maar moet je ook vaak weer betalen als je uiteindelijk zaken hebt gevonden die je dan wilt herstellen. dus er zijn wel zeker mogelijkheden ja Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ooit eens jaren geleden toen ik nog een Windows PC had foto's teruggehaald van een SD kaart voor de onderbuurman. Bijna alles kunnen terughalen. Een aantal waren bestanden waren beschadigd en niet meer te redden. Helaas geen idee meer wel programma ik toen gebruikt heb. Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
karel-zijs Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Je zou Stellar Photo Recovery kunnen proberen. Werkt minder goed bij SSD schijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Recuva (freeware) heeft mij al eens geholpen met een defect kaartje, niet alles eraf gekregen, maar toch het grootste deel Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JVW-Photography Geplaatst: 8 april Delen Geplaatst: 8 april Is het terughalen van bestanden inmiddels als opgelost? testdisk is een geweldig freeware (compleet gratis) programma. Ik heb het hier even bijgevoegd als een zip attachment. Dit is de site : https://www.cgsecurity.org/Download_and_donate.php/testdisk-7.2-WIP.win.zip je kan via DOS bestanden terughalen of via een de applicatie. Vooral met SD kaarten is er vaak een probleem. Met dit programma kan men de foto's terughalen. En soms moet men eerst een SD kaart formateren, maar het programma haalt de foto's in goede staat weer terug. Ook repareert het programma beschadigde foto's. Al meerdere keren anderen ermee geholpen. testdisk-7.2-WIP.win.zip 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen