Ga naar inhoud

Even voorstellen


just4fun

Aanbevolen berichten

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Wilma van Santen en mijn account naam hier op Zoom is just4fun, zo is het fotograferen ook begonnen, als iets leuks en een fijne hobby.

Van altijd op de automatische stand naar handmatige instellingen is het fotograferen veel interessanter geworden en leer ik iedere x meer. Ook de foto's van medefotografen inspireert enorm!

 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, just4fun zei:

Dank voor het welkom en compliment over mijn foto's! Ik zou er eigenlijk meer tijd in moeten steken maar tussen alle bedrijven door probeer ik mooie plaatjes te maken. 

Groet Wilma 

Ach, je doet waar je blij van wordt en bij zulke resultaten word je dat. Je in bochten wringen om meer te doen levert vaak alleen maar stress op.

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezelf in bochten wringen levert soms juist ook wel weer wat op waar je dan toch weer blij van wordt. 

Maar de bochten moeten niet te scherp worden. Eens houd het op vind ik dan

 

?

  • Like 3

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Ach, je doet waar je blij van wordt en bij zulke resultaten word je dat. Je in bochten wringen om meer te doen levert vaak alleen maar stress op.

 

Het gaat niet zozeer om je in bochten te wringen om meer te doen, maar ik merk dat ik op leuke ideeën kom als ik wat langer aan het fotograferen ben....zo jammer als ik het dan moet afbreken, herkennen jullie dit ook?!?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, just4fun zei:

Het gaat niet zozeer om je in bochten te wringen om meer te doen, maar ik merk dat ik op leuke ideeën kom als ik wat langer aan het fotograferen ben....zo jammer als ik het dan moet afbreken, herkennen jullie dit ook?!?

Deels wel, vooral als ik  met mijn niet-fotograferende vrouw op pad ben. Heb al expres voor een bridgecamera gekozen omdat ik haar niet te lang wil laten wachten. Aan de andere kant, veel van mijn foto's zijn cadeautjes die gewoon al wandelend tegenkom.
En wat BladeHans al zegt: Het moment dat je die platen op groot scherm ziet en gaat bedenken hoe je in de nabewerking het onderste uit de kan kunt halen .is weer een cadeautje. Heel soms bedenk ik dan dat ik op een ander moment nog eens terug moet naar een plekje, daar kan ik dan weer naar uitzien.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...