annemarievervuurt Geplaatst: 26 november 2022 Delen Geplaatst: 26 november 2022 Ik ben annemarie 58 jaar houd van fotograveren in de natuur Zoek op deze weg een wandel maat Ik bezit auto woon in Amsterdam Geuzenveld slotervaart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Janni Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Hoi, ik zou best eens mee willen wandelen. Ben 61 jaar. Woon niet echt in de buurt (Harderwijk), maar misschien kunnen we een keer heen en weer of ergens in het midden? Als het tenminste ooit een keer ophoudt met regenen 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
casper.dedroog Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Hoi, ben regelmatig in Amsterdam te vinden, sta open om samen of in een groep(je) te fotograferen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
annemarievervuurt Geplaatst: 31 januari Auteur Delen Geplaatst: 31 januari hoi Casper Oke lijkt me leuk 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
annemarievervuurt Geplaatst: 31 januari Auteur Delen Geplaatst: 31 januari Op 4-1-2023 om 09:19, Janni zei: Hoi, ik zou best eens mee willen wandelen. Ben 61 jaar. Woon niet echt in de buurt (Harderwijk), maar misschien kunnen we een keer heen en weer of ergens in het midden? Als het tenminste ooit een keer ophoudt met regenen 😉 Hoi ok hoe gaan we afspreken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
casper.dedroog Geplaatst: 8 maart Delen Geplaatst: 8 maart (aangepast) Op 31-1-2023 om 09:04, annemarievervuurt zei: Hoi ok hoe gaan we afspreken? Voor Amsterdam kunnen we een x op een neutrale plek afspreken, ligt er ook aan wat je wil gaan fotograferen. Voor degene die eventueel van ver komen, kunnen we een keer bijvoorbeeld in Utrecht afspreken (wat het makkelijkst is voor iedereen, weet niet of men een auto heeft of van ov afhankelijk is). Excuus voor de late reactie, was de laatste tijd nogal veel in het buitenland (Italië om precies te zijn). 8 maart aangepast door casper.dedroog Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen