Ga naar inhoud

Zoom.nl Testpanels: Gratis de nieuwe Sony a7R V testen


hanskl

Aanbevolen berichten

Met Zoom.nl gaan we iets nieuws doen: de Zoom.nl Testpanels. Je kunt hiermee gratis de nieuwste cameraproducten testen en hier je mening over geven. Voor jou dus de perfecte kans om de nieuwste camera's en objectieven te ervaren. We beginnen de Zoom.nl Testpanels met de Sony a7R V.

Meer info:

https://zoom.nl/nieuws/zoomnl-testpanels-gratis-de-nieuwste-producten-testen

 

?width=964&crop=center

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu denk ik sowieso dat testen beter voor iemand met meer tijd is, maar het valt me op dat er wel altijd al een heel uitgebreide beschrijving van het te testen gegeven wordt maar geen info over hoe het proces precies in z'n werk gaat ... levering (of ophalen ergens) en na afloop wel/niet kans om aan te schaffen tegen gereduceerd bedrag, borg, verzekering, je mening geven in rapportjes of op de socials ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stefanie71 details volgen altijd hoor als je wordt uitgekozen om iets te testen. ?

ik spreek uit ervaring ?  

 

@hansklIk ben wel heel benieuwd naar wat het verschil is met nu testen voor het TESTPANEL tov de vorige manier van testen. behalve dat je hier nu een presentje krijgt in de vorm van een korting.

een Testpanel dan verwacht ik meer een "vaste crew" (panel) die regelmatig onderling afwisselt met het testen van zaken.


PS: dit is zeker wel weer een interessante hoor, ook al ben ik al eens geweest natuurlijk ?  

  • Like 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in een ander draadje al eens gezegd dat dit me een fantastische camera lijkt. Maar na anderhalf jaar heb ik nog altijd het gevoel dat ik nog lang niet alle mogelijkheden uit mijn Sony RX10 Mark IV haal (hoeft ook niet, is so wie so een prima ding, maar het kriebelt). Om dan te bedenken dat ik in een week een gedegen oordeel over een camera met veel meer kwaliteiten en mogelijkheden zou kunnen vellen? Lijkt me wat ambitieus:classic_blink: Misschien als ik een hele week alleen maar dat doe, maar mijn baas wil me ook nog zien en dan heb ik thuis ook nog één en ander te doen. Maar het zou me wel leuk lijken.  

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...