Ga naar inhoud

Goededag hobbygenoten.


Jos1968

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Jos doe veel aan hobby fotografie.

De fotogafie hobby is zo uitgebreid dat er bij mij nog niet echt een vaste lijn in zit.

Dit wil ik wel een beetje gaan veranderen zodat ik mij verbeterd in een bepaald onderwerp.

Ik heb mijn kennis verrijkt door veel te lezen een fotoclub en youtube was mijn grootste vriend het afgelopen jaar.

Ik vind de Zoom site 1 van de mooiste en wil meer aan wedstrijden mee doen dit vind ik ook leuk.

Alleen de tijd is een isseu met al dat werk thuis klussen en vrouw en hond.

Ik hoop van iedereen zijn mooie foto's en kennis te genieten en te leren.

Groetjes Jos.

DSC01530.JPG

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vaste lijn heb ik ook niet, ik vind te veel leuk! Eigenlijk zou je (en ik) jezelf moeten verdiepen in een bepaald aspect van fotografie en dat dan helemaal tot de bodem uitzoeken ... in mijn geval zie ik dan ondertussen weer wat anders wat ik perse uit wil proberen en dan ben ik weer terug bij af

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Stefanie71 zei:

Die vaste lijn heb ik ook niet, ik vind te veel leuk! Eigenlijk zou je (en ik) jezelf moeten verdiepen in een bepaald aspect van fotografie en dat dan helemaal tot de bodem uitzoeken ... in mijn geval zie ik dan ondertussen weer wat anders wat ik perse uit wil proberen en dan ben ik weer terug bij af

Ja dat wil ik inderdaad doen ik denk dat je jezelf dan verbeteren anders blijf je teveel jojoën in de instellingen die snap ik grotendeels wel ondertussen.

landschappen en dieren vind ik geloof ik het leukst, lekker de natuur in.

dat laatste wat je schrijft herken ik wel bij mezelf.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...