Ga naar inhoud

Dus door te kunnen spammen ben je binnen de kortste keren een fotografie autoriteit?


Gietjedo

Aanbevolen berichten

wekelijks terugkerend iets. wordt wel op geacteerd, en ik neem aan dat op de achtergrond iemand van de forumpliesie wel aan het bekijken is hoe dit opgelost kan worden. Het is overigens het eerste forum waar ik dit met regelmaat voorbij zie komen. 

 

 

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rapporteren is inderdaad het beste om te doen, dan krijgen wij (moderatoren en beheerders) een mail en kunnen we de gebruiker verwijderen. Helaas hebben we op Zoom.nl en op het forum wel eens last van dit soort spam, zelfs als ze eerst hiervoor een account moeten aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenhouden doe je nooit volledig helaas. 

Je kan het wel enigszins beperken door bij aanmaken accounts RECAPTCHA toe te voegen? Heeft dit forum wellicht die optie? 

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het account op het forum is gekoppeld aan je account van Zoom.nl, dus je gebruikt hiervoor hetzelfde account. Inloggen gaat dan ook via ons eigen systeem. Ik zal het wel even doorgeven aan ons development team, wellicht dat het inderdaad een optie is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
1 uur terug, Stefanie71 zei:

Het is bij vlagen (zoals vandaag) best erg met spammers, ik blijf de berichten maar stuk voor stuk rapporteren in de hoop dat ze dan snel weg zijn ...

Ik ga er vanuit dat, wanneer er een mail gestuurd wordt nadat een gebruiker gerapporteerd wordt, je niet elk bericht van deze gebruiker hoeft te rapporteren, maar dat 1 genoeg is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Michelle

Klopt inderdaad! Wij krijgen een mail en kunnen de gebruiker markeren als spammer. Dan wordt alle inhoud van de betreffende gebruiker verborgen op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...