Ga naar inhoud

HDR


Andretty
Ga naar oplossing Opgelost door Stefanie71,

Aanbevolen berichten

Mijn camera, Fujifilm X-s10 heeft de mogelijkheid om een HDR foto te maken. Niet om later samen te voegen maar meteen tijdens de opname. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het precies toe te passen. Graag zou ik wat tips en uitleg krijgen hoe, en omstandigheden waarbij ik dit het beste kan oefenen en uitproberen. Alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ik ben geen fan van dat soort dingen in-camera te doen, ik ga liever voor zelf een belichtingstrapje maken en in nabewerking HDR of blending toe te passen. Maar hoe je het ook wilt doen, als je wilt oefenen kun je het best kiezen voor een locatie met grote contrastverschillen, donker hoekje in een verder lichte omgeving o.i.d. dan kun je het beste zien wat HDR doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Andretty zei:

Mijn camera, Fujifilm X-s10 heeft de mogelijkheid om een HDR foto te maken. Niet om later samen te voegen maar meteen tijdens de opname. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het precies toe te passen. Graag zou ik wat tips en uitleg krijgen hoe, en omstandigheden waarbij ik dit het beste kan oefenen en uitproberen. Alvast bedankt

 

Hallo André, 

Zoek op google naar: Fuijfilm X-s10  HDR uitleg

Kijk bij de zoekresultaten, misschien zie je ook een video waar ook in uitgelegd wordt wanneer je HDR zou kunnen gebruiken.

Je kan natuurlijk ook zoeken op: HDR uitleg

Vooral proberen en doen!

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...