Ga naar inhoud

Voorstellen


jan.kip.73

Aanbevolen berichten

Hallo fotografen,

Ik ben Jan Kip 60 jaar, woon in Rheden tegen de veluwezoom (posbank) aan.

Vorig jaar ben ik begonnen met fotograferen. Ik fotografeer met een canon 250D, lens tamron 18-200 mm en een 50 mm lens.

Heb een basiscursus gevolgd en fotografeer in de M stand. Ik kwam achter dit forum via het tijdschrift zoom die ik geleend had bij de bibliotheek.

Ik bewerk mijn foto's niet. Ik werk nog en vind het niet fijn om ook nog in vrije tijd achter de computer te zitten. Ga liever de natuur in want dat ben ik een liefhebben van. In mijn dagelijks werk ben ik bezig met inrichten van groen, bomen landschap en Spelen.

Ik vind dit een mooi forum waar ik veel kan leren.

Ik heb online nog geen foto's staan maar dat wil ik wel gaan doen.

Vriendelijke klik klik groeten.

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jan,

Welkom hier op dit mooie forum, waar veel te lezen is over alles wat betrekking heeft op Fotografie.

Hoop dat je het hier net zo naar je zin hebt als dat ik heb.

En je erg benieuwd naar foto's 

waar ligt je interssen binnen de fotografie?

Ik trek er graag op uit voor Landschapsfotografie.

 

Alfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom. via zoom.nl kun je vrij makkelijk een selectie van je werk tentoonstellen, zonder gelijk een eigen website te hoeven bouwen. 
Ook via bijvoorbeeld flickr.com kun je gratis 1000 foto's kwijt die je kunt delen met anderen. 

Ben ook wel benieuwd wat je doet, je woont in een fotogeniek gebied, dus daar komt vast wat moois van. 

  • Like 3

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Jan,

Ook ik ben benieuwd naar je foto's 

Dat je in M-stand fotografeert vind ik overigens niet zo heel interessant, het is het resultaat wat telt toch. Ik fotografeer ook veel in M, maar de Av en Tv zijn op z'n tijd ook best handig dus waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2023 om 14:39, Gietjedo zei:

Hallo Jan, welkom. Pak jij wel eens jouw camera tijdens jouw dagelijks werk met inrichten van groen, bomen en landschap of is daar geen gelegenheid voor? Mijn dagelijks werk op kantoor biedt daar geen gelegenheid voor. Wat dat betreft biedt jouw werk eerder kansen. 

 

 

Beste Gietjedo,

Daar is meestal geen gelegenheid voor. Ik fotografeer wel tijdens boomfeestdag. Ik woon in de gemeente waar ik werk. Ik maak de foto's dan wel in vrij tijd.

Groetjes.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...