Ga naar inhoud

Voorstellen


PeterE3

Aanbevolen berichten

Beste medezoomers, 
Mijn naam is Peter, inmiddels 68 kaarsjes uitgeblazen en sinds een jaar of 14, 15 weer actief met de camera. Mijn Zoomnaam is PeterE3 omdat ik destijds met de Olympus E3 fotografeerde. Na de Olympus werd het Nikon, de D700, D800E en als laatste de D750. Daarna ben ik voor kleiner en lichter gegaan en bij Fujifilm terecht gekomen. Momenteel is de X-H1 en de X-T3 in mijn bezit, waarbij de X-H1 toch wel mijn favoriete toestel is. Die is een beetje als de Nikon D700, ligt lekker in mijn  grote knuisten en is een werkpaard. 
Mijn interesse is breed, de hoofdmoot van wat ik fotografeer zijn toch wel (vracht)auto's en schepen, ik woon vlak bij de havens van Rotterdam, dus dat is niet zo verwonderlijk. Het is bijna altijd prijsscheiten als ik op pad ga. Panning vind ik uitdagend om te doen. Daarnaast vind ik het ook leuk om de zware industrie te fotograferen, maar landschapen en stadsfotografie kan mij ook bekoren. Van alle soorten foto's staan er wel voorbeelden van mij op Zoom.nl. 
Vanwege wat lichamelijke problemen staat het fotograferen nu op een laag pitje, de interesse is er wel, hopelijk kan ik de draad weer snel oppikken en ook weer foto's posten.
 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...