Ga naar inhoud

Even voorstellen


ronald1985

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, mijn naam is Ronald, 37 jaar en woonachtig in Julianadorp (vlakbij Den Helder), ondertussen ben ik al een jaartje of 10 a 15 bezig met hobbymatig fotograferen. 

De onderwerpen die mij het meeste aanspreken zijn, landschappen, zonsondergang, sterrenhemel, (huis)dieren en sinds kort ben ik gevraagd als fotograaf bij een toneelvereniging. 

Ooit begonnen met een Sony A-300 camera, welke vrij vlot werd vervangen voor een A-700 en hierna een A7II. 

Vorig jaar mei/juni heb ik de overstap naar ff gemaakt, mijn oude camera kreeg zo zijn nukken en toen kwam het grote wikken en wegen. 

De Sony A-mount camera's werden niet meer gemaakt, dus bij een overstap moest ik toch aan nieuwe objectieven en/of adapters gaan denken. Daarom gelijk de stap naar ff gemaakt. 

Momenteel heb ik een Sony A7III met een Sony 24-70 f2.8 en Sony 70-200 f2.8. 

Sinds januari vorig jaar heb ik de draad van het fotograferen weer opgepakt. 

Meestal ben ik in de omgeving van mijn woonplaats te vinden op de stranden en in de duingebieden. 

Daarbij vind ik het erg leuk om met ND filters te spelen, om zo een verstild effect te krijgen in het water of het wolkendek. 

 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Bladehans60 zei:

Welkom Ronald

Mooie apparatuur heb je. Heb je ook al foto's ergens gepubliceerd? Instagram, Zoom o.i.d.
Succes, o.a. bij de toneelvereniging

Thanks! Die toneelvereniging heb ik vorig jaar ook mogen doen, die foto's staan alleen op mijn Facebook pagina. https://www.facebook.com/profile.php?id=100063468341361

Mijn andere "werk" staat hier op Zoom: https://zoom.nl/profiel/ronald1985

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...