Ga naar inhoud

Persoonlijk bericht


BertBosch

Aanbevolen berichten

Soms wil ik wel eens een vraag stellen aan iemand maar ik zie niet de mogelijkheid om dit via een persoonlijk bericht te doen.
Dan doel ik op de reacties die ik op mijn foto's krijg graag wil ik dan meer uitleggen of om uitleg vragen, maar kan geen knopje vinden die dat mogelijk maakt.
Wie weet waar of is het er gewoon niet.

Grtz Bert Bosch

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, vBartheld zei:

Ik denk dat hij doelt binnen de Zoomwebsite. Volgens mij kun je geen berichten sturen naar zoomers

Is een aanname hé die zoom website . ?

Ik denk het ook. Maar ja. ?

  • Haha 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ko3ntje zei:

Is een aanname hé die zoom website . ?

Klopt! Vandaar ook het stukje 'Ik denk' ervoor ? Laat ik ook eens denken, voor de verandering.

O, overigens is jouw antwoord ook gebaseerd op een aanname.. Namelijk dat de vraag gaat over dit forum ?

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, er zijn uitzonderingen waarin dat nuttig kan zijn, maar je doet wel afbreuk aan het forum-idee dat je van elkaar kunt leren, ook van vragen die jij zelf nog niet zo expliciet bedacht had, maar wel door je hoofd spookten.

Ik snap je vrees om anderen te kwetsen: we zijn tegenwoordig met ons allen (de hele samenleving bedoel ik dan) erg intolerant tegenover andersdenkenden, maar als we allemaal blijven hangen in angst voor negatieve reacties komen we ook nooit verder.

Mijn idee is dan altijd: Benoem ook/eerst de positieve kanten die je in een foto ziet (een foto die vragen in jou oproept, is nooit alleen maar slecht, want dan was je al lang verder gegaan) en formuleer je opmerking vooral in vragende vorm. Of combineer het met een relativering van jouw opmerking: ,,Zelf zou ik dit gedaan hebben, maar ben benieuwd waarom jij dat deed.

Soms gebruik ik ook een bezweringsformule:-) Als jij met dit resultaat tevreden bent, is het goed, want het is jouw foto. Waarna dan toch een vraag volgt....

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar net hoe je er naar kijkt, ik ken een fotograaf waarvan alle beelden het witpunt niet echt wit is. Ik gaf dat aan maar het was zijn stijl. Toen ik de beelden wat vaker zag had ik zoiets... ja past echt wel bij wat die doet.. toch brengen opmerkingen mensen toch ook weer op nieuwe inzichten ? en dat is goed. zolang maar niet iedereen hetzelfde gaat doen.. verschil is juist leuk

 

  • Like 1

Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2023 om 00:20, PeterKosterHT zei:

Tja, er zijn uitzonderingen waarin dat nuttig kan zijn, maar je doet wel afbreuk aan het forum-idee dat je van elkaar kunt leren, ook van vragen die jij zelf nog niet zo expliciet bedacht had, maar wel door je hoofd spookten.

Ik snap je vrees om anderen te kwetsen: we zijn tegenwoordig met ons allen (de hele samenleving bedoel ik dan) erg intolerant tegenover andersdenkenden, maar als we allemaal blijven hangen in angst voor negatieve reacties komen we ook nooit verder.

Mijn idee is dan altijd: Benoem ook/eerst de positieve kanten die je in een foto ziet (een foto die vragen in jou oproept, is nooit alleen maar slecht, want dan was je al lang verder gegaan) en formuleer je opmerking vooral in vragende vorm. Of combineer het met een relativering van jouw opmerking: ,,Zelf zou ik dit gedaan hebben, maar ben benieuwd waarom jij dat deed.

Soms gebruik ik ook een bezweringsformule:-) Als jij met dit resultaat tevreden bent, is het goed, want het is jouw foto. Waarna dan toch een vraag volgt....

Stel je voor ik word gewaarschuwd voor een persoon dat hij alleen maar op mooie meiden reageert en verder kut opmerkingen plaatst,  dan kan ik daar wel op in gaan  onder die zelfde reactie maar dan vraag ik dat liever even achter om hoe of dat zit en dat is dus niet mogelijk 
Doe ik dat wel is het enkel olie op het vuur gooien

Dus vraag ik  HOEDOEIKDAT

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BertBosch zei:

Stel je voor ik word gewaarschuwd voor een persoon dat hij alleen maar op mooie meiden reageert en verder kut opmerkingen plaatst,  dan kan ik daar wel op in gaan  onder die zelfde reactie maar dan vraag ik dat liever even achter om hoe of dat zit en dat is dus niet mogelijk 
Doe ik dat wel is het enkel olie op het vuur gooien

Dus vraag ik  HOEDOEIKDAT

 

Wat ik zei: er zijn uitzonderingen waarin dit nuttig kan zijn ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...