Ga naar inhoud

Welke foto's bij Zoom.nl volgend

hanskl
 Delen

Welke foto's bij Zoom.nl volgend  

14 leden hebben gestemd

1. 1. Wat zou jij verwachten onder de knop 'Volgend' op Zoom.nl?

• Alleen foto's van fotografen die ik volg
      8
    • Foto's van fotografen, maar ook van groepen en galerijen die ik volg
      6

Aanbevolen berichten

19 uren geleden, convust zei:

Ik vind het heel onoverzichtelijk geworden nu ook de groepen en galerijen erbij staan.

Het kost meer tijd om door de foto's te scrollen en ik mis nu soms foto's van de fotografen die ik volg.

Jammer dat dit veranderd is.

Mis ik iets? Ik zie nu alleen alleen maar fotografen onder de knop Volgend. 

Groet, Jan
Instagram: lenjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wat meer onderzoek gedaan. Ik heb alleen mensen die ik volg en mensen die mij volgen. Ik volg GEEN mensen in een groep of galerij.

Als ik nu de knop volgend aanklik zie ik meer dan 50% mensen die ik NIET volg.

Heel irritant!

Groet, Martin 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het toch over deze knop Volgend. Ik zie daar toch echt alleen maar fotografen die ik volg. Ik zie daar geen foto's van fotografen uit groepen waar ik lid van ben. Gallerijen die ik volg vind ik helemaal nergens terug. Dan moet ik echt gaan zoeken op een trefwoord en bladeren door de resultaten om galerijen te vinden die ik volg.

Schermafbeelding 2022-01-10 om 18.25.34.png

Groet, Jan
Instagram: lenjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben uit alle groepen/galerijen gegaan die ik volgde met het idee dat ik dan weer alleen de foto’s zou krijgen van de mensen die ik volg. Helaas was dat niet het geval. Als je deelneemt aan een wedstrijd (abstract/winter) krijg je gelijk ook alle foto’s die geplaatst worden bij ‘volgend’. Om toch nog een beetje overzicht te houden heb ik mijn mail maar weer aangezet. De veelvoud aan mails nu word ik ook niet blij van. Het werkt voor mij ook niet om steeds een mail te moeten openen om een foto te bekijken. Ik wil een overzicht en dat mis ik nu. Wat mij verbaast is dat er zo weinig reacties zijn hier. Op de site lees ik hier en daar bij geplaatste foto’s de ergernis en frustratie van medezoomers. Ik zie het hier niet terug. Het forum is een goed initiatief, maar juist dit gedeelte is moeilijk te vinden. Lijkt mij goed om dit meer onder de aandacht te brengen. Voor mij werkt deze wijziging echt niet en daarbij vind ik het heel bijzonder dat bij de een ‘volgend’ totaal ontregeld is en bij de ander blijkbaar niet als ik de reactie van Lenjan lees. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bladehans60 sluit ik me bij aan.  ongeacht wat je volgt idd moet dit hier bij komen zou je zeggen.

anders zou je het moeten gaan opsplitsen met te volgen fotografen en te volgen overige..............  😮   

• Like 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...