PeterKosterHT Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart In de hoop dat deze reactie nog op tijd komt voordat het artikel 9 fotogenieke locaties in Gelderland in het magazine verschijnt: werd wel beetje verrast dat Apeldoorn hier omschreven wordt als een prachtige stad. De stad heeft niets ouds, eigenlijk alleen paleis Het Loo en in die buurt een stel kapitale villa's van mensen die het begin vorige eeuw chique vonden om in de buurt van koningin Wilhelmina te wonen. En Apeldoorn is absoluut geen stad, hooguit een vinex-lokatie. Een echte Apeldoorner heeft het nog altijd over het dorp. Wat er prachtig aan is? De bossen er om heen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart Ik had ooit een vrienin uit Apeldoorn. Zij was wel prachtig. De stad zelf is inderdaad exact als omschreven. 1 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard-20 Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart Apeldoorn heeft net als Den Haag nooit stadsrechten gehad, wel hebben ze wel koninklijke inwoners gehad. Ik heb ooit eens een shoot gehad in Apeldoorn. Het is dat het een gemeente is, persoonlijk zou ik er niet specifiek heen gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Ze hadden op die plek ook beter gewoon paleis het loo kunnen zetten want het artikel doet niet meer dan melden 'prachtige stad' en gaat daarna verder over het loo. Ik vind dit soort artikelen in zoom trouwens sowieso altijd erg summier, neem bv no. 9 Achterhoek, dat is eigenlijk iets waar je niks aan hebt, daar had net zo goed Noord Brabant of de Kempen kunnen staan. Bij locatie denk ik toch aan een kleiner gebied of zelfs 1 specifieke bezienswaardigheid Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 5 april Auteur Delen Geplaatst: 5 april Nu is het alleen goedkope bladvulling... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 8 april Auteur Delen Geplaatst: 8 april Pfft, in deze rubriek is de aflevering Amsterdam wel heel droevig 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen