Ga naar inhoud

Stelt zich graag voor: LouisEkas59


LouisEkas59

Aanbevolen berichten

Goededag fotovrienden, ik heb al enkele foto’s in mijn profiel geplaatst dus lijkt het mij wel zo netjes om onderhand eens een voorstelrondje te doen.

Louis Ekas, 63 jaar, ruim 40 jaar samen met Betty, vader van 4 dochters, opa van 3 (bijna 4) kleinkids, met pensioen en woonachtig in het fijne Drenthe. Mijn werkzame leven speelde zich af in de muziek, makelaardij o.g. en financiële dienstverlening. Hobby’s zijn wandelen en fietsen, natuur en tuin, fotografie en video, reizen, studeren, schrijven, klussen en muziek componeren in software (daw).

In 2018 kocht ik van een andere pensionado voor een habbekrats zijn Canon EOS 100d met een paar objectieven en ging ik aan de slag. Omdat ik vogelliefhebber ben, heb ik dat onderwerp maar meteen bij de kladden gepakt en heb me behoorlijk verdiept in de nabewerking van mijn rawfoto’s. Ondanks dat ik tegen de grenzen van deze camera aanloop blijf ik er mee spelen, ik heb er juist lol in om met mijn eenvoudige spullen blij te zijn met af en toe een kleine overwinning. Ik hoef niet zuinig te zijn op de 100D, mezelf kennende zou ik met een nieuwe, dure camera minder foto’s maken maar dat is mijn eigen gekte. De scholieren die hier langs en boven de A28 foto’s van de passerende (vracht)wagens maken hebben vaak betere en mooiere apparatuur dan ik, geweldig toch dat zij in de coronatijd deze hobby hebben opgepakt. Het niveau op Zoom.nl is ontegenzeggelijk enorm hoog, ik moet oppassen om niet gedemotiveerd te raken. Tjonge, wat een fotografietalent loopt er in ons land rond. Ik probeer te blijven leren en inspiratie op te doen dus alvast dank voor jullie kritiek, op- en aanmerkingen en neem ook eens een kijkje in mijn profiel:

https://zoom.nl/profiel/louisekas59

IMG_8083 lijst jpeg.jpg

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...