Ga naar inhoud

Wat is jullie favoriete locatie om te fotograferen?


Gast Michelle

Aanbevolen berichten

Favoriete locatie Hageven, Pelt. Natuurgebied op loopafstand (voor mij dan toch) vogels, juffers, paddenstoelen, macrodingetjes, landschap af en toe wat wild (maar die zie ik altijd te laat voor een foto of heb er de verkeerde lens op zitten of zit net op de fiets ... maar ree, zwijn en vos heb ik al eens gespot)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn. Woon er zo dicht bij maar zo te zien moet ik nog eens naar Brunssum. Haha. Nice. ?

Wat ik graag doe. Dierentuinen blijf ik leuk vinden. Natuurgebieden. En bij slecht weer mijn keldertje voor druppels en andere zaken. ?

 

 

 

  • Like 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, ko3ntje zei:

Damn. Woon er zo dicht bij maar zo te zien moet ik nog eens naar Brunssum. Haha. Nice. ?

Wat ik graag doe. Dierentuinen blijf ik leuk vinden. Natuurgebieden. En bij slecht weer mijn keldertje voor druppels en andere zaken. ?

 

 

 

@ko3ntjezeker nog maar eens doen zeker de moeite waard!! Dierentuinen zijn altijd prachtig ga regelmatig naar Gaiazoo !!

En druppeltjes, ja ben er eens mee bezig geweest maar is best lastig wel leuk natuurlijk!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, AdvdNat zei:

We hebben het geluk gehad om een safari in de Serengeti in Tanzania te maken. Dit is/was voor mij een van de betoverendste plekken:

 

Ik had Tanzania op de agenda staan en toen kwam corona ... nu ga ik eerst voorzichtig IJsland proberen ( ? ) maar Tanzania ga ik echt ook nog doen! Safari reizen zijn sowieso goed voor veel foto's zelfs al is die safari in de Beekse Bergen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja de leukste plaatsen is voor mij toch de Waddeneilanden..Texel en Terschelling.

En gelukkig zijn we in de omstandigheid daar elk jaar naar toe te kunnen.. Heerlijk

P,S, moet nog wel beter leren fotograferen..

P1030756dpi.JPG

P1230359.jpg

molen waalenburg2.jpg

steiger.jpg

groene strand1.jpg

haven4.jpg

regen boven wad1.jpg

zoom.nl  rptonia

instagram Tonniereekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Michelle, dat hangt een beetje van mijn bui en interesse van het moment af.

Voor Macrofotografie ga ik in het voorjaar en zomer graag naar de Tenellaplas bij Oostvoorne of de Kapittel duinen bij Hoek van Holland, in de herfst naar het Staelduinse bos ij 'S-Gravenzande vanwege de enorme diversiteit aan paddestoelen. Maar de mooiste locatie zijn de Weerribben, in de zomer vroeg op pad om libellen, vlinders en insecten met dauw te fotograferen.

Voor nachtfotografie op de fiets in mijn eigen stadje Schiedam of naar het centrum van Rotterdam. Soms rij ik het Botlek gebied in voor industriële nachtfoto's.

postpictures.nl

Heidelibel met dauwdruppels-1.jpg

Botlekbrug @ night.jpg

 

Porceleinzwam-1.jpg

aangepast door postpictures
Verkeerde foto gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...