Ga naar inhoud

Andere camera kopen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ik gebruik voor mijn hobby nu een Lumix DC-FZ82 60xzoom. Ik wil nu een 2de camera erbij kopen om altijd een reserve te hebben. Als ik bv een dag naar de Waal ga om te fotograferen dan maak ik wel tussen de 400 a 600 fotoś op een dag, van aankomende schepen tot langs varende schepen. Een Bridge camera met minimaal 60 x zoom  is voor mij dus ideaal en het gemakkelijkste om te werken.  Daarbij fotografeer ik meestal met stand S en een sluitertijd van 640.

Mijn keuzes voor een nieuwe camera zijn de Canon SX70 HS en de Nikon coolpix P950 of de P1000. Ik heb nu al heel veel revieuws gelezen!  Maar zelf neig ik naar de Canon omdat het toch wel intensief kan zijn als er veel scheepvaart is. 

Wat denken jullie! Ander tips zijn natuurlijk ook welkom.

Groetjes Peter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aangepast door Binnenvaartspotter
Muggezifter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring met door jou genoemde camera's maar ze staan beide vermeld in de top 10 op deze website: https://www.frankwandelt.nl/reviews/compactcamera-s/beste-superzoomcamera-s-van-dit-moment 

Ander merk camera zul je waarschijnlijk meer aan moeten wennen dan aan een camera van hetzelfde merk als je nu bezit. 

Veel succes met het maken van een afweging.

 

 

 

 

  • Like 1

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Gietjedo zei:

Geen ervaring met door jou genoemde camera's maar ze staan beide vermeld in de top 10 op deze website: https://www.frankwandelt.nl/reviews/compactcamera-s/beste-superzoomcamera-s-van-dit-moment 

Ander merk camera zul je waarschijnlijk meer aan moeten wennen dan aan een camera van hetzelfde merk als je nu bezit. 

Veel succes met het maken van een afweging.

 

 

 

 

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...