Ga naar inhoud

Fotowedstrijd opdracht


Kimberleyvl

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Voor een fotowedstrijd in mijn dorp moet ik de kiosk (zie hieronder, foto van Google) die in het midden van het plein staat fotograferen.
Er doen een stuk of 30 mensen mee dus het moet een originele/creatieve/mooie foto worden.
Ik heb nog niet veel ervaring met 'gebouwen' fotograferen. Hebben jullie nog tips voor mij?

image.png.a69e06bd99c86ccf4ef972b5d1a9f3f7.png

Instagram: @kimsvieuws

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lastig ding om iets spannends mee te doen zeg! Ik weet niet of er nog tijd is om te wachten op een of ander event rond de kiosk, met de fanfare of zo. In ieder geval eens kijken of je de auto's zo veel mogelijk buiten beeld kunt houden, zorgen dat het recht staan (heel belangrijk) en dan eens experimenteren met standpunten laag of juist hoog, voor de rechte kant of juist op de knik pakken, maar dan komt het toch ook weer terug op de achtergrond, als je laag standpunt neemt zie je stukken gebouw en lucht (kan mooi zijn of juist enorm storen) misschien iets meer plein meepakken en de kiosk niet in het midden plaatsen. Wacht op een dag met mooie wolkenluchten. Of misschien moet je eens kijken of je een detail uit kunt nemen (weet niet wat de wedstrijd precies voorschrijft)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Stefanie71 zei: