Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sinds 2015 ben ik volledig verslaafd geraakt aan Natuur- en Landschapsfotografie, de 2 onderwerpen die je vaak in mijn werk zult vinden. (update: sinds 2019 ben ik meer en meer gaan reizen en heb ik meer dan 45 landen bezocht. Hierdoor heb ik ook een enorme hoeveelheid foto's gemaakt van steden, bezienswaardigheden, architectuur en zelfs mensen) Ik ging naar Tanzania en daar werd ik verliefd op de dieren, de wereld van Afrika en leerde ik fotograferen met een professionele camera en professionele lenzen van Canon. (mijn huidige uitrusting: CANON Mark III 5D body, CANON EF-24/77mm 4.0 lens, CANON EF 100/400mm lens, Tamron Marco lens, Samyang Wide Angle 14mm 2.8 lens). Tegenwoordig hou ik ook van Architectuurfotografie en Stadsgezichten.

In mijn blog kun je meer lezen over mijn visies, mijn reisblogs en inzichten over wat je moet weten voordat je eropuit gaat en ongelooflijke fotografie maakt.
 

Ik heb sinds enige tijd wat meer werk geplaatst op Zoom.nl dus wellicht dat een enkeling mij al wel eens voorbij heeft zien komen. Zo niet dan nodig ik je van harte uit op www.rudolfodalamicio.com of kijk eens op mijn Zoom.nl profiel: https://zoom.nl/profiel/rudolfodalamicio 

Bali-Jungle-Stairs-Green-Temple-Travel-photography-rudolfodalamicio.com_1.jpeg

Bali-Black-Beach-Waterfall-Dream-Travel-photography-rudolfodalamicio.com_1.jpeg

Portugal-Amarante-reflection-River-Tamega-Sunset-Landscape-Village-travel-photography-rudolfodalamicio.com.jpg

Portugal-Lagos-Sunrise-Tourism-Ocean-Moody-rope-stairs-Rocks-Landscape-Photography-rudolfodalamicio.com.jpeg

Kinderdijk-Illumination-week-color-sunset-reflection-art-rudolfodalamicio.com.jpeg

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en leuk dat je ook meedoet op dit forum, Rudolfo.

Fraaie foto's die je hier en op Zoom laat zien. Fotograferen is een hobby zeg je op Zoom, maar ik denk dat je van jouw hobby jouw werk hebt gemaakt, klopt dat?

aangepast door Gietjedo
schrijffout

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Gietjedo, bedankt en idd nu ook hier actief (nooit eerder gezien dat deze functie Forum er ook was ?)
Het is zeker nog mijn hobby - maar ik heb ook enkele kleine opdrachten gehad als portret fotograaf en reportage fotograaf. Maar ik ben hier niet zodanig nog actief mee. 
Sta echter wel open voor klussen, nu ik bezig ben mij daar verder in door te ontwikkelen. grt Rudolfo

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...