Ga naar inhoud

Hoi, ik ben Ilse


ilseholland

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ilse en ik ben zoals zovelen voor mij nieuw op dit forum.

Onlangs heb ik, na een pauze van zo'n 5 jaar, een upgrade gemaakt van mijn ouwe trouwe Sony a700 naar een a7R III. De klad was er een beetje in geraakt en ik kon het me lange tijd niet veroorloven om een nieuwe camera te kopen. De HX50 compact was makkelijker om mee te nemen en ik wilde eens niet de hele tijd alles alleen maar door de lens meemaken.

Na 12 jaar in Schotland gewoond te hebben ben ik terugverhuisd naar Nederland en begon het toch wel weer te kriebelen - vandaar de upgrade. Het is fijn om weer een excuus te hebben om lekker rond te slentern en dingen vast te leggen hoe ik ze zie (of wil zien). Ik ben dolenthousiast begonnen met het uploaden van foto's, die hier te vinden zijn, mocht er interesse zijn: https://zoom.nl/profiel/ilseholland

Wat valt er verder nog te vertellen... Ik ben laboratoriumassistent in de faculteit der archaeologie (archaeobotanisch lab) aan de Universiteit Leiden, ga graag bowlen en luister graag naar allerlei verschillende soorten muziek. Komende dinsdag ga ik naar Genesis - we zitten een eind weg dus ik verwacht geen geweldige foto's, maar het wordt hopelijk wel een mooie herinnering!

  • Like 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 4 weken later...
Op 22-7-2022 om 23:31, PeterKosterHT zei:

Mooi fotowerk! Maar zo lang in het fotogenieke Schotland gezeten en geen foto's van Schotland?

Jawel hoor, maar dan moet ik wel even verder graven. Ik had er toevallig net vandaag eentje op gezet maar die is meer in Schotland gemaakt en verder niet per se super Schots (geen landschap met heide ofzo :)).

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2022 om 23:31, PeterKosterHT zei:

Mooi fotowerk! Maar zo lang in het fotogenieke Schotland gezeten en geen foto's van Schotland?

U vraagt, wij draaien! Veel Schotser dan dit wordt het niet toch? ?

image.thumb.jpeg.c06d58fd0ebf95eae41f1ea11ff45b67.jpeg

DSC00181b.JPG

DSC08305b.JPG

aangepast door ilseholland
Nog een paar foto's toegevoegd
  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...