Ga naar inhoud

Zoom.nl zoekt tester: Canon RF 100mm F2.8L Macro IS USM


hanskl

Aanbevolen berichten

Zoom.nl zoekt voor komende editie van Zoom.nl magazine een tester voor de Canon RF 100mm F2.8L Macro IS USM

Wil jij dit objectief binnenkort voor ons testen en er een review over schrijven? Geef je dan nu op door onder dit topic te reageren!

 

Enige vereiste is wel dat je beschikt over een Canon met RF-vatting.

Word je uitgekozen dan neemt de redactie contact met je op en zorgt dat het objectief z.s.m. naar je toe komt.

Canon Camera

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Michelle plaatste dit topic in de spotlight

Ik heb sinds kort de Canon R6 en gebruik mijn Canon macro 100 EF lens nu met mount adapter voor de macro foto’s. Mooier is natuurlijk de echte RF lens die daarvoor ontworpen is. Graag test ik dat uit en zal een uitgebreid verslag jullie kant op laten komen. Met vriendelijke groet, Judith Heutink 

1FC7ED26-969B-4A7B-B997-4CFC0B10B794.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij super leuk om deze lens te mogen testen op mijn Canon rp! Op dit moment in het bezit van de laowa 100 mm maar ben heel erg benieuwd naar deze fantastische canon lens! 15 mei ook een workshop macro fotografie dus ook dat is een top kans om deze lens te testen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de lens die ontbreekt in mijn gear. Ik heb de 100mm ef 2.8 L gehad, maar heb die verkocht sinds ik de R6 heb. In het begin heb ik de EF lenzen gewoon gebruikt, maar nadat ik de 70-200rf 2.8 een keer gehuurd had, was ik overstag. Heb al mijn ef lenzen verkocht..., inclusief mijn macrolens dus, de lens waarvan ik altijd riep dat ik die nooit weg zou doen.  Voor  mijn werk heb ik de lens niet echt nodig, maar prive ga ik er zo ontzettend graag op uit om de "bloemetjes en de bijtjes" vast te leggen.  En ja, uiteraard, als ik er dan toch 1 heb, dan gaat 'ie ook mee. Helaas laat het budget het nu nog eventjes niet toe..., maar ik verwacht dat als ik 'm uitgebreid mag testen, dat ik dan niet veel langer zal kunnen wachten, hahaha. Ik had een tijdje geleden al gelezen over deze parel, de rf100mm. Vergrotingsfactor is verbeterd..., en dat je het bokeh nog aan kunt passen, wauw.., ik ben erg benieuwd! Naast fotograferen is schrijven is eveneens iets me goed afgaat, en als ik enthousiast ben over iets.., nou.., dan berg je maar.  Een uitgebreide review schrijven, daar draai ik mijn hand niet voor om. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou geweldig zijn om deze lens te mogen testen.

Ik ga in April  4 dagen op fotoreis door Nederland,

in die dagen gaan we hele mooie fotoshoots doen dus genoeg verschillende settings om de lens goed uit te testen op mijn R6 camera.

En uiteraard heb ik dan alle tijd om er een mooi verslag ervan te maken.

Daar zullen vast fantastische plaatjes uitkomen.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • hanskl sloot dit topic
  • Michelle haalde dit topic uit de spotlight
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...