Ga naar inhoud

Introductie


JeroenVloedbeld

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Jeroen Vloedbeld. Sinds vorig jaar heb ik een Canon 90D. Lang geleden maakt ik dia's met een Fuiji spiegelreflex, maar door omstandigheden stopte dat. De laatste jaren fotografeerde ik alleen met mijn smartphone Samsung S21 Ultra. Zo'n gsm neemt zoveel beslissingen en denkwerk van je over. Ik moet zeggen dat het nog steeds wennen en (her)leren is om, zonder filters en AI, knappe foto's met de spiegelreflexcamera te maken. Inmiddels ben ik weer zover dat ik niet meer voor de zekerheid nog een foto met mijn telefoon maak en vertrouw op mijn Canon. Daarom ben ik nu ook lid van Zoom: Om te groeien in vertrouwen en kunde. Dank jullie allen dat ik daarvoor bij jullie mag afkijken.

 

Hartelijke groeten,

 

Jeroen 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jeroen, welkom op dit forum en leuk dat je mee gaat doen. Hier op het forum kun je vooral vragen stellen en af en toe een foto zien.

Op afkijken maak je een grotere kans als je foto's op Zoom bekijkt. Maar ook daar word je niet altijd wijzer omdat Exif informatie wel eens verminkt of zelfs niet aanwezig is.

Neem de tijd en verken het forum. Of bedenk een nieuw topic. 

Succes en veel plezier gewenst met jouw hervonden hobby. 

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...