Ga naar inhoud

Hoi ik benieuwd hier.


boerin

Aanbevolen berichten

Ik ben Annemieke de Boer. 59 jaar, getrouwd, 2 zelfgebakken zonen en 2 van mijn man mee gekregen waar inmiddels ook 2 kleindochter bij zijn gekomen. Wij wonen sinds 2 jaar in Leerdam.

Ik ben graag buiten, tipi kamperen doe ik graag en open kano varen. Inmiddels ook een busje waar ik mijn fiets achterop knoop en op pad ga.


Ik fotografeer met een Sony A7 en heb recent een 100-400 lens gekocht waar ik nog wat aan moet wennen. Ik stoei met LRC op een iMac en als ik op pad ben met de MacBook. Ik ben helaas niet zo technisch waardoor ik wat aan het rommelen ben op het goed georganiseerd te krijgen.

Ik fotografeer graag mijn kleindochters. Nu bezig met wild en vogels en de bloemetjes en beestjes in de tuin. Eigenlijk vind ik veel leuk.  Ik geniet er erg van moet ik zeggen.

Als het lukt wat ik in gedachten heb ben ik blij. Ik vind hier op zoom tips en inspiratie van anderen. Leuk om bij ongezellig weer op de academie wat kennis te vergaren. Ik vind het leuk om feedback te krijgen op mijn foto’s in de galerij. Ik heb nog veel te leren, 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...