Ga naar inhoud

Hoi even voorstellen


svckruisem

Aanbevolen berichten

Hallo ik Ben Steven en hobbyfotograaf uit De Vlaamse Ardennen (België )

Ik was vroeger actief bij Ampfootball Belgium (voetbal voor mensen met een amputatie) op krukken

Nu al tijdje gestopt en mij beginnen bezig houden met fotografie.. maar mijn weg is nog lang ...

En ben ook nog werkzaam als arbeider voor een maatwerkbedrijf !

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, vBartheld zei:

Welkom! Met welke tak van fotografie houd je je voornamelijk bezig?

 

1 uur geleden, PeterKosterHT zei:

Ben ik ook benieuwd naar. En wat is de relatie tussen je handicap en fotografie?
Anyway, welkom!

ik hou mij vooral bezig met landschapsfotografie en straat fotografie..

Tussendoor probeer ik ook regelmatig activiteiten of wedstrijden of trainingen van ampfootball te fotograferen maar dat vraagt nog veel oefenwerk maar we komen er wel.

Ik merk dat mijn handicap soms wel wat zaken belemmert om bepaalde posities in te nemen.. mensen zeggen nogal vlug je moet je bukken of zo of dit maar dit is niet altijd eenvoudig in mijn situatie maar goed we doen ons best..

(Even een beeldje erbij gehaald: Ampfootball wedstrijd Nederland-Belgie in klein kasteeltje vorig jaar)

 

578C3775-B17B-40B3-94F2-4E4FEDB667FE.thumb.jpeg.0a55cb05e9e207a5a67fe41d4b528b33.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar je werk, maak daarvoor vooral ook een account aan op de hoofdsite van Zoom.nl

Altijd inspirerend als er beeld is dat illustreert dat mensen met een beperking een heleboel wel kunnen (ik was zelf als tiener, lang geleden, vrijwilliger bij een gehandicaptensportvereniging). Maar goed dat je je daar niet toe beperkt. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-8-2023 om 18:26, PeterKosterHT zei:

Ben benieuwd naar je werk, maak daarvoor vooral ook een account aan op de hoofdsite van Zoom.nl