Ga naar inhoud

Hoi even voorstellen


svckruisem

Aanbevolen berichten

Hallo ik Ben Steven en hobbyfotograaf uit De Vlaamse Ardennen (België )

Ik was vroeger actief bij Ampfootball Belgium (voetbal voor mensen met een amputatie) op krukken

Nu al tijdje gestopt en mij beginnen bezig houden met fotografie.. maar mijn weg is nog lang ...

En ben ook nog werkzaam als arbeider voor een maatwerkbedrijf !

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, vBartheld zei:

Welkom! Met welke tak van fotografie houd je je voornamelijk bezig?

 

1 uur geleden, PeterKosterHT zei:

Ben ik ook benieuwd naar. En wat is de relatie tussen je handicap en fotografie?
Anyway, welkom!

ik hou mij vooral bezig met landschapsfotografie en straat fotografie..

Tussendoor probeer ik ook regelmatig activiteiten of wedstrijden of trainingen van ampfootball te fotograferen maar dat vraagt nog veel oefenwerk maar we komen er wel.

Ik merk dat mijn handicap soms wel wat zaken belemmert om bepaalde posities in te nemen.. mensen zeggen nogal vlug je moet je bukken of zo of dit maar dit is niet altijd eenvoudig in mijn situatie maar goed we doen ons best..

(Even een beeldje erbij gehaald: Ampfootball wedstrijd Nederland-Belgie in klein kasteeltje vorig jaar)

 

578C3775-B17B-40B3-94F2-4E4FEDB667FE.thumb.jpeg.0a55cb05e9e207a5a67fe41d4b528b33.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar je werk, maak daarvoor vooral ook een account aan op de hoofdsite van Zoom.nl

Altijd inspirerend als er beeld is dat illustreert dat mensen met een beperking een heleboel wel kunnen (ik was zelf als tiener, lang geleden, vrijwilliger bij een gehandicaptensportvereniging). Maar goed dat je je daar niet toe beperkt. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-8-2023 om 18:26, PeterKosterHT zei:

Ben benieuwd naar je werk, maak daarvoor vooral ook een account aan op de hoofdsite van Zoom.nl

Altijd inspirerend als er beeld is dat illustreert dat mensen met een beperking een heleboel wel kunnen (ik was zelf als tiener, lang geleden, vrijwilliger bij een gehandicaptensportvereniging). Maar goed dat je je daar niet toe beperkt. 

Ik zal het bekijken om een account aan te maken via de hoofdsite ook denk dat zowel de Belgische en Nederlandse ploeg wat reclame kunnen gebruiken ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2023 om 22:58, svckruisem zei:

Hallo ik Ben Steven en hobbyfotograaf uit De Vlaamse Ardennen (België )

Ik was vroeger actief bij Ampfootball Belgium (voetbal voor mensen met een amputatie) op krukken

Nu al tijdje gestopt en mij beginnen bezig houden met fotografie.. maar mijn weg is nog lang ...

En ben ook nog werkzaam als arbeider voor een maatwerkbedrijf !

Welkom !    (eindelijk nog eens een Belg ! ☺️ )

Gezien je achtergrond misschien eens kijken naar "paracycling" wedstrijden en daarvan sportfoto's (leren) maken ? Ik volg dat al een paar jaar en begin die atleten meer en meer te appreciëren en bewonderen.           (Eerstvolgende editie een artikel in het fotomagazine van "Zoom.nl" over "panning").

Ik heb ook wat foto's van paracycling staan op mijn website, laat je misschien inspireren !   ?

https://fotoherwig.wixsite.com/fotoherwig/sport?lightbox=dataItem-li76nh4f

  • Like 1

Herwig Vercauteren

https://fotoherwig.wixsite.com/fotoherwig

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kingcanon zei:

Welkom !    (eindelijk nog eens een Belg ! ☺️ )

Gezien je achtergrond misschien eens kijken naar "paracycling" wedstrijden en daarvan sportfoto's (leren) maken ? Ik volg dat al een paar jaar en begin die atleten meer en meer te appreciëren en bewonderen.           (Eerstvolgende editie een artikel in het fotomagazine van "Zoom.nl" over "panning").

Ik heb ook wat foto's van paracycling staan op mijn website, laat je misschien inspireren !   ?

https://fotoherwig.wixsite.com/fotoherwig/sport?lightbox=dataItem-li76nh4f

Dankjewel Kingcanon !

Bedankt voor de tip kan idd leerzaam zijn daar eens meer naar te kijken ..

Het is inderdaad nog wat zoeken voor de perfecte wedstrijd foto's maar we komen er wel zal de volgende zoom eens grondig moeten doornemen dan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn (o.a.) meerdaagse wedstrijden paracycling in Oostende (UCI Internationale Wereldbekerwedstrijden begin mei - donderdag t.e.m. zondag) en in De Panne ("Parapanne" - meestal de donderdag van O.L.H. Hemelvaart en vrijdag), voor alle categorieën.

Herwig Vercauteren

https://fotoherwig.wixsite.com/fotoherwig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-8-2023 om 10:12, kingcanon zei:

Welkom !    (eindelijk nog eens een Belg ! ☺️ )

Gezien je achtergrond misschien eens kijken naar "paracycling" wedstrijden en daarvan sportfoto's (leren) maken ? Ik volg dat al een paar jaar en begin die atleten meer en meer te appreciëren en bewonderen.           (Eerstvolgende editie een artikel in het fotomagazine van "Zoom.nl" over "panning").

Ik heb ook wat foto's van paracycling staan op mijn website, laat je misschien inspireren !   ?

https://fotoherwig.wixsite.com/fotoherwig/sport?lightbox=dataItem-li76nh4f

Even een zijpaadje: keek nav je link ook even op je site. Mooi werk maar dat slakkenduel is echt geweldig

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...