Ga naar inhoud

Even voorstellen


Caroleffing

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben Carol Effing, 54 jaar jong en doe mijn best leuke foto's te maken. Deze deel ik nu nog voornamelijk op Linkedin. Daar heb ik mijzelf een challenge gesteld voor een jaar lang. Iedere dag een andere foto uit mijn digitale archief. In 2004 ben ik begonnen met de Canon EOS 300D. Deze in 2010 vervangen voor de EOS 550D.

Sinds februari dit jaar vorm ik, samen met mijn echtgenoot, het redactieteam van Stichting Hofvogels Hof van Twente. Ik verzorg de fotografie en mijn man de verslaglegging. 

Dit vrijwilligerswerk heeft mij doen besluiten over te stappen op een nieuwere body. Dat is geworden de Canon EOS R7. Het resultaat mag er zijn, vind ik persoonlijk. Al is het nog wel een beetje zoeken en uitproberen van alle functies en mogelijkheden.

Mijn voorkeur gaat uit naar spontaan gemaakte foto's ongeacht het onderwerp. Door vallen en opstaan hoop ik te leren om nog mooiere foto's te maken en sta dus open voor op en/of aanmerkingen.

086A1139.JPG

IMG_8092.JPG

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom. leuke binnenkomer met die foto's

zo'n wilde sperwer is te gek. Wij hebben ook regelmatig 1 in de tuin die de duiven op scherp houdt. Zat laatst zelfs nog in huis tijdens een jacht. heel bizar. 

spontane foto's zeg je, dat is altijd mooi, probeer foto's als deze sperwer op ooghoogte van het dier te schieten, dat geeft een beter kijkperspectief.  Ook missen de poten half, soms heb je dat in het moment, maar wel jammer. 

Het jong is een leuk kiekje, schattig, maar fotografisch vind ik m niet sterk. Te licht aan de linkerkant van de foto. een lelijke handschoen deels in beeld en best nog wat ruimte om het dier heen dat niet aan de foto toevoegd. Leuk moment, dat wel. 

Ben wel benieuwd naar meer van je werk 

 

aangepast door darka
  • Like 1

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...