Ga naar inhoud

Kan niet inloggen


Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, Peter Winterswijk zei:

Het lukt me nog steeds niet om in te loggen, ik heb nu een nieuw account gemaakt, maar ook dan kom ik niet verder.
Gaaf aub instructies wat te doen?

Alvast bedankt 
Peter
Oude account PeterE3 

Hallo Peter,

Jouw probleem komt uitvoerig aan bod in het topic: "Inloggen niet mogelijk op de site van Zoom.nl" En zoals jij onder in de rode balk zal kunnen lezen, heeft men nog niet alle inlog problemen kunnen verhelpen.

Mij heeft men in dat topic een heel eind op de goede weg geholpen, helaas zijn bij mij ook nog niet alle problemen verholpen, maar men werkt er aan. en dat geeft de burger moed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Er kan op dit moment geloof ik niets goed gaan bij Zoom. Zetten ze in de nieuwbrief aankeiler van bericht dat de meeste inlogproblemen opgelost zijn, levert klikken op de link daarin een 404 op: pagina niet gevonden...🤔 

Gisteren bij een poging om in te loggen kreeg ik de melding dat mijn account geblokkeerd was en dat ik het over 1 of 2 minuten later weer eens moest proberen. De redenen waarom mijn account geblokkeerd was werd niet gegeven. ongeveer een half uur later moest ik nog steeds 1 tot 2 minuten wachten.

Ik heb toen onder het motto "men kan het nooit weten" maar eens inloggen met een oud wachtwoorden wat schertst mijn verbazing. Ik kan (met mijn oud wachtwoord) weer inloggen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste beheerders,

we gaan toch niet weer opnieuw beginnen hoop ik

De website van Zoom.nl loopt weer vol met ongewenste reclame, en forum.zoom.nl is er momenteel ook niet van verschoond.

Zucht!😮‍💨

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...