Ga naar inhoud

Storing?


ckv

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Jacqueline62 zei:

Ik heb zojuist een foto geplaatst, dus dat lukt prima!

Maar, ik kan geen foto's liken. Als ik met de cursor op het hartje ga staan wordt het wel rood, maar wanneer ik er op klik gebeurt er niets.

Ligt dit aan de site of aan mijn pc?

Zie van een paar minuten eerder vergelijkbaar bericht dus ben even gaan kijken en het lijkt inderdaad op een storing aan de zoom kant 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt inderdaad.

meerdere browsers en zelfs incognito schermen hebben dit probleem.  (ICTer he dan krijg je de uitgebreide testen haha)  

Even zo vrij geweest en het topic samengevoegd hier die het zelfde probleem melde.

  • Like 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan sinds twee dagen geen likes meer geven onder foto's. De hartjes blijven open staan. Een enkele keer wordt zo'n hartje nog wel wit in plaats van rood, maar vervolgens telt die dan niet mee in de likes. 

Ik heb dit in alle browsers die ik gebruik, dus het ligt niet aan een browser in het bijzonder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen het liken lukt niet . Ik krijg ook de volgende melding als ik op de bel klik en vervolgens kies voor een melding: Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information). Ik krijg dezelfde melding ook op mijn iPad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...