Ga naar inhoud

Meld je aan voor How It's Made!


Gast Michelle

Aanbevolen berichten

Gast Michelle

Wil je laten zien hoe jij, of iemand die je kent, een bijzondere foto hebt gemaakt of bijzondere fotografietechniek hebt toegepast? Geef je dan nu op voor onze How It's Made serie en wie weet komen we dan bij jou langs! Opgeven kan via ons aanmeldformulier.

 

Wat is How It's Made?

Hoe maak je zo'n spectaculaire foto? Dat is dé vraag in How It's Made, een serie waarin we langs gaan bij Zoom.nl fotografen om te kijken hoe ze te werk gaan. Van kattenfoto's in de studio, tot de maan in HDR, splashfotografie en een IJsvogel in duikvlucht: hele verschillende onderwerpen komen voorbij. Daarbij geven de fotografen tips over de juiste camera-instellingen, mooiste fotolocaties in Nederland, gebruikte apparatuur en waar je vooral op moet letten tijdens het fotograferen. Tot slot kijken we ook mee met de nabewerking in Lightroom, Photoshop en de andere plug-ins en programma's.

 

Bekijk hier de trailer van het eerste seizoen:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd zie ik liever miniworkshops over een bepaalde stijl dan de making off van 1 bepaalde foto, maar dat is persoonlijk. Misschien is druppelfotografie met zo'n miops wel leuk om eens te laten zien, ik heb er zelf even mee zitten klooien maar ik heb wat dagen slecht weer nodig voor een nieuwe poging. Te weinig geduld denk ik, maar het zou wel leuk zijn om eens te zien hoe een druppelfoto echt tot stand komt in plaats van de perfecte filmpjes van miops zelf waar ze instellen en vervolgens de perfecte plaat schieten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...