Ga naar inhoud

Automatisch tags goed krijgen!!


Winfotos2022

Aanbevolen berichten

Oké dan laat ik het staan de tags bedankt nog ???ohja had nog vraag over hoeveel foto's je mag inzenden in zoom fotowedstrijd?? Of  in face challenges hoeveel foto's mag je sturen?? En als je foto's upload op je account in categorie?? Kun je foto's dan foto van de dag worden?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beantwoord je vraag over het inzenden van foto's voor challenges en fotowedstrijden wel even los in dat topic.

En als je foto's upload op Zoom kun je daarmee Foto van de Dag worden. In principe kan dat met elke categorie, maar aangezien we de Foto van de Dag ook breder delen zoals op Facebook houden we ons bij het kiezen van de foto wel aan wat regels. Naakt wordt dus in de praktijk minder uitgekozen voor Foto van de Dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die automatische tags toch wel een dingetje, want die slaan de plank soms echt mis. Mijn stervende roos wordt uitgemaakt voor een insect, zo slecht was die plaat toch ook weer niet:-)  

Zou handiger zijn als die automatische tags gewoon als suggesties ingevuld worden in de uploadpagina, waarna je zelf kunt beslissen of je ze overneemt of verwijdert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nog een fraai voorbeeldje van merkwaardige automatische tags. Om te beginnen ziet de automaat in dit landschapje mensen die er niet zijn. Technisch gesproken is de tag 'fluviale landvormen van stromen' wellicht juist, maar wat er mee bedoeld wordt?

aangepast door PeterKosterHT
twee vergeten woorden toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Nog een fraai voorbeeldje van merkwaardige automatische tags. Om te beginnen ziet de automaat in dit landschapje mensen die er niet zijn. Technisch gesproken is de tag 'fluviale landvormen van stromen' wellicht juist, maar wat er mee bedoeld wordt?

Mensen in de natuur wordt natuurlijk de fotograaf mee bedoeld ?

Maar inderdaad slaat het soms nergens op of is gewoon fout, mijn foto met de hand en het zand is niks geflitst aan en heeft nu wel het label flitsfotografie. En ik moest ook wel even lachen dat mijn laatste Urbex foto het label Interieur ontwerp meegekregen heeft en mijn hand blijkbaar bakkebaarden heeft ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...