Ga naar inhoud

Even voorstellen.


Joeri.Imbos

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

Ik ben Joeri Imbos, ik ben 34 jaar en heb sinds een jaar de fotografie weer opgepakt. Mijn interesses liggen bij het Wildlife en Vogelfotografie.

Alles wat ik fotografeer is puur hobbymatig, maar af en toe doe ik iets betaald zoals een sportwedstrijd.

Ik gebruik als camera een Nikon D5 en heb daarbij een Tamron 150 ~ 600 G2, een Nikon 70 ~ 200 F2.8 en een Sigma 28 ~ 70 F2.8.

 

Hebben jullie vragen? Stel ze gerust ?

 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit forum. 

Ik heb wel wat vragen ja. ?

Heb je ergens wat foto's online wat je zoal maakt? 

Wildlife en vogels heb ik niet echt veel mee maar wat voor sport doe je dan bijvoorbeeld graag vastleggen ? ?

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een account  op www.zoom.nl aangemaakt en daar plaats ik voortaan al mijn foto's. Ook ben ik wel op Flickr te vinden.

Ik heb 2 hobby's: fotografie en hondensport.

Naast wildlife en vogels maak ik dus ook wel foto's van honden ?

Het nadeel van de sport op foto vast leggen is dat het altijd het zelfde is, maar dan een andere hond. Daarom doe ik liever geen sport.?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk nadeel heeft zijn voordeel, riep een man die best een beetje kon voetballen ooit. Als jij de hondensport kent, en de foto's daarvan, weet je wat iedereen al gemaakt heeft, maar kun  je door jouw kennis van de sport dus ook originelere invalshoeken bedenken. Ik geef toe: de theorie is makkelijker dan de praktijk:-)

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...