Joeri.Imbos Geplaatst: 20 juni Delen Geplaatst: 20 juni Ik heb recent de Nikon D5 gekocht en ben nu toe aan een nieuw statief. Dit omdat mijn huidige het gewicht niet aan kan van de Nikon in combinatie met de lens. Mijn budget is tussen de 200 en 300 euro. Zoals jullie misschien wel gelezen hebben doe ik veel aan wildlife en vogelfotografie. Welke raden jullie aan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hjhvanbussel Geplaatst: 20 juni Delen Geplaatst: 20 juni Ik gebruik zelf Sirui St124. Gebruik dit in combinatie met een Panasonic G9 met 100-400 objectief. Ben erg tevreden met dit statief met wildlife/vogelfotografie. 1 1 Quote 📷 Eyes like a shutter, Mind like a lens 📸 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hjhvanbussel Geplaatst: 22 juni Delen Geplaatst: 22 juni (aangepast) Hierbij een foto van mijn setup 22 juni aangepast door hjhvanbussel 3 Quote 📷 Eyes like a shutter, Mind like a lens 📸 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen