casper.dedroog Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 Heb een abo afgesloten voor zoom academie, echter kan ik geen enkele onderdeel afspelen en mag ik overal voor bij betalen. gaat er wat mis of is dit nieuwe Trent om geld binnen te krijgen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 Lijkt me toch echt gewoon een foutje hé? Waar dient abo anders voor. 🤔🤔 ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
casper.dedroog Geplaatst: 10 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2022 Kan tot op heden niks afspelen sinds ik het heb afgesloten ….. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 Krijg je een melding? Of wat gebeurt er? ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 Als je een abonnement hebt hoor je inderdaad overal gewoon toegang tot te hebben. Je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice: Bel op ma t/m do tussen 9:00 en 12:00 naar +31 (0) 23 5 36 44 01. Of stuur een email naar klantenservice@reshift.nl. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
casper.dedroog Geplaatst: 11 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Tnx voor de info 8 uren geleden, ko3ntje zei: Krijg je een melding? Of wat gebeurt er? Krijg helemaal geen melding, er gebeurt helemaal niks. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 11 juli 2022 Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Heel raar. 🤔 ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 11 juli 2022 Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Bij mij gebeurde ook helemaal niks als ik klikte maar na wat zoeken naar (intypen bij help rechtsonder) 'kan niks openen' kreeg ik de oplossing: pop-up toestemmingen in de browser (met korte uitleg per browser). Bij mij was het daarmee opgelost 2 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
casper.dedroog Geplaatst: 11 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Tnx voor de tip @Stefanie71, dit heeft de probleem verholpen 😄 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten