Ga naar inhoud

Even voorstellen


Botertje80

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ook ik zal me hier kort voorstellen. Ik ben Henk en fotografeer al een aantal jaar als hobbyfotograaf. Het liefst trek ik er op uit om foto's te maken van landschappen. Onlangs heb ik de overstap gemaakt van Nikon Spiegelreflex naar een systeemcamera (Nikon Z5). Dat bevalt me uitstekend en het geeft een nieuwe impuls aan de fotografie.
Hier op dit forum hoop ik veel inspiratie op te doen, en ook een steentje bij te dragen. 

Hartelijke groet,

Henk

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier nog niet zo lang en ken Peter ook nog niet, maar uit meerdere berichten ken ik hem nu wel zo ver dat ik een ietsiepietsie het vermoeden krijg dat hij een hekel heeft aan bepaalde foto’s die iedereen maakt. In het bijzonder lange sluitertijd foto’s van de zeelandbrug ?

ik zal eens een foto voor hem maken dat ik tegen de toren van Pisa sta te leunen, zal hij vast kunnen waarderen ?

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt tegen de toren leunt zou dat nog best origineel zijn, de meeste mensen staan er 100 meter vanaf en doen dan alsof ze dat misbaksel (de kerk ernaast is veel indrukwekkender) met hun hand ondersteunen.

Overigens heb ik niets tegen die brug, wel tegen de zoveelste foto van die brug met het zelfde, uitgekauwde trucje.

aangepast door PeterKosterHT
woord vergeten
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor alle reacties en welkomstberichten! Voor komend weekend had ik net een uitstapje gepland staan naar de kust met maar één doel: een foto maken van de Zeelandbrug met verstild water.  Uiteraard speciaal om hem hier om Zoom.nl te plaatsen (met flink wat verzadiging en contrast toegevoegd). Misschien pas ik mijn plannen aan. Een tamelijk onvoorbereide snapshot van auto's op een parkeerplaats voor Ikea, lijkt jullie dat wat?

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...